1. رضا زرچی
  2. موبایل و تلفن هوشمند
  3. چهارشنبه, 03 مهر 1392
سلام
من در مشخصات این گوشی دیدم که استاندارد ip67 را گرفته و گوشی هایی که این استاندارد را دارن (مثل xperia active و xperia go) ویدیوهایی از اونا در اینترنت دیدم که واقعاً شگفت انگیز بود. کارهایی مثل پرتاب کردن و سقوط کردن روی سطوح سخت و چکش زدن و گذشتن ماشین از روی اونا! حالا میخواستم ببینم این گوشی هم همینطوری هست یا نه؟ هر چی گشتم ویدیوی بررسی اینچنینی براش پیدا نکردم فقط یه دونه بود که ضد آب بودنشو بررسی میکرد که این دیگه چیز خاصی نیست الان اکثر گوشی های سونی هم این ویژگی را دارن.
blade بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
من نمی دونم که این کارارو می کنه یانه؟ولی وقتی یه استاندارد می گیرن یه چیز تایید شده ای هستش که همه قبول دارن و هرچی این عدد بالاتر باشه خوب گوشی محکم تره مثلا تو این استاندارد که شما گفتی بری تو سایت شرکتی که این استاندارو وضع کرده دقیقا میگه که چقدر ضد آبه چقدر ضد ضربه است و...
زیاد تو جواب سوال نپرسین تنبل می شید یه سرچ کنین بعد بیاین جواب
رضا زرچی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
در این کد عدد اول میزان ضد گرد و غبار بودنو نشون میده و عدد دوم میزان ضد آب بودن را نشون میده پس هیچکدومشون اشاره ای به مقاومت دربرابر ضربه های شدید نداره. پس شاید این ip67 بودن شرط ضد ضربه بودن نباشه...! البته قبلاً سامسونگ یه گوشی به اسم galaxy xcvover با این ویژگی ها ساخته بود که من فیلم های extreme test اونو دیده بودم.
منبع
  1. http://aceeca.com/handhelds/ip67
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.