1. Lion
  2. کنکور
  3. پنج شنبه, 01 مرداد 1394
سلام به به همه ی دوستان خوبم؛

ازتون سوالی داشتم خواهش می کنم کمکم کنید......
من امسال توی کنکور سراسری شرکت کردم و با توجه به رتبه ای که داشتم مجاز به ثبت نام در در دانشگاه های روزانه شدم.... چه توی دفترچه ی شماره 1 و یا چه توی دفترچه شماره 2 ( راهنمای انتخاب رشته ) بارها اعلام شده که :

" پذیرفته شدگان دوره های روزانه ( اعم از رشته های تحصیلی متمرکز و یا نیمه متمرکز ) آزمون سراسری سال 1394 حتی با انصراف قطعی از تحصیل ، حق ثبت نام و شرکت در آزمون سال 1395 را نخواهند داشت. بنابراین به داوطلبان اکیدا توصیه می شود که در انتخاب رشته های دوره روزانه به این امر توجه داشته باشند. "

" پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون سراسری سال 1393 ( اعم از رشته های متمرکز و یا نیمه متمرکز) خواه در موسسه آموزش عالی ذیربط ثبت نام نموده یا ننموده باشند، حتی با انصراف دادن از تحصیل حق ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال جاری ( آزمون سراسری سال 1394 ) را نداشته اند. بدیهی است در صورت شرکت در آزمون سال جاری برابر مقررات مربوط با آنان رفتار خواهد شد."

" پذیرفته شدن در هر یک از رشته های تحصیلی دوره روزانه ( اعم از متمرکز و یا نیمه متمرکز )، به عنوان یک نوبت از حداکثر دو نوبت قبولی در آزمون سراسری تلقی می گردد. "

حالا به نظر شما آیا راهی هست که من بتونم توی کنکور سال دیگه هم شرکت کنم؟ به نظرتون با توجه به این که من می خواهم برای کنکور سال بعد بخوانم آیا باید از انتخاب رشته صرف نظر کنم؟ یا اینکه عمدا دانشگاه و رشته هایی را انتخاب کنم که می دونم در آن ها قبول و پذیرفته نمی شوم؟ در کل، ساده ترین راه چیه؟

توروخدا کمکم کنید...
مرسی
YESTERDAY IS PAST, IT WON'T BACK
TOMORROW IS FUTURE, IT IS A MYSTERY
TODAY IS PRESENT, IT IS VALUABLE GIFT
بهترین پاسخ
arash بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
سلام دوست عزیز
والا تا اونجایی که من اطلاع دارم،شما اگه انتخاب رشته کنی (که از 5 مرداد شروع میشه) و تو یه دانشگاه روزانه قبول شدی،اونوقت دیگه نمیتونی واسه سال بعد کنکور بدی و محروم میشی.الان که انتخاب رشته نکردی مشکلی نیست و میتونی سال بعد دوباره کنکور بدی
پیشنهاد میکنم از سایتای مشاوره ی درسی بپرسی و مطمئن بشی
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. کنکور
  3. لینک جواب
Lion بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام به دوست خوبم آرش،
باشه حتماً....
خیلی ممنون که جواب سوالمو دادید. جواب سوالتون منو خیلی آروم کرد.....

امیدوارم همیشه موفق و موید باشید......
YESTERDAY IS PAST, IT WON'T BACK
TOMORROW IS FUTURE, IT IS A MYSTERY
TODAY IS PRESENT, IT IS VALUABLE GIFT
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. کنکور
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.