1. فرهاد
  2. پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری
  3. جمعه, 08 اسفند 1393
سلام
بنده قصد دارم یه ویدئو کلوپی راه بندازم. میخواستم بدونم آیا میتونم فیلم های زیرنویس خارجی رو تکثیر و به فروش برسونم؟ البته قبلش صحنه های بد فیلم رو حذف کنم. آیا ارشاد اجازه میده؟ ممنوع نیست. ممنون از همگی
mahdi samani بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
درود دوست عزیز./

نخست این که بعید میدونم ارشاد اجازه بده حتی بعد از سانسور فیلم ها باز هم اجازه ی پخش فیلم های زبان اصلی را بده چون این فیلم ها اکثرا حاوی واژگانی هستند که توی فرهنگ ما تابو محسوب میشوند و طبعا ارشاد اجازه ی فروش فیلم های زبان اصلی را نمیده. دوم این که معمولا افرادی که فیلم ها یزبان اصلی نگاه میکنند چندتا دلیل برای خودشون دارند.مثلا خود من به این خاطر فیلم هارا زبان اصلی نگاه می کنم که... 1. فیلم را در تاریخ عرضه اش ببینم (به نوعی بروز باشه) 2.دقیقا فیلم را با همه ی جزییات مد نظر کارگردان را ببینم(بدون سانسور-- چون اون صحنه ها هم بخشی ازفیلمند) 3.دقیقا توی فیلم بفهمم چی به چیه که بعد مثل فیلم های دوبله فارسی آخرش همونایی که اول فیلم با هم زن و شوهر بودند با هم ازدواج نکنند !!! 4. بفهمم که چی میشه...چون بسیارند فیلم هایی که بعد از سانسور نصف شدند ! نمونش هم فیلم تایتانیک !
پس شما با سانسور کردن بسیاری از دلایل بیننده ی فیلم های زبان اصلی را از بین خواهید برد و بعید میدونم خواهان و مشتری داشته باشند.پس پیشنهاد میکنم این کار را نکنید.
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.