1. حمیدرضا
  2. نرم‌افزار
  3. سه شنبه, 23 دی 1393
سلام من یه اکسپریا تی دارم و خیر سرم اومدم کاستوم رام نصب کنم یه سوتی دادم باعث شد گوشیم دیگه اصلا روشن نشه. به شارژر و یو اس بی هم عکس العملی نشون نمیده. و چراغش هم روشن نمیشه. الانم تو این اوضاع وخیم مالی اینطور شده. من چیکارش کنم که به زندگی برگرده؟؟؟ :( :( :( :( :( :( :( :( :(
بهترین پاسخ
رهامنش بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
من اینو پیدا کردم برات . اگه جواب نداد خبرم کن بازم میگردم برات ;)




این روش برای اکسپریا ایون جواب داده و احتمالا روی تمامی مدلهای اکسپریا جواب بده.
توضیحات:
با نصب کرنل ناسازگار یا کاستوم رام یا آپدیت از طریق خود سونی هنگامی که بوتلودر گوشی انلاک باشد احتمال بریک شدن گوشی بسیار بالاست.
آموزش:
فرض کنیم که خدای نکرده گوشی شما بریک شده.
1_ابتدا گوشی را خاموش کنید.چون ممکن است گوشی به طور خودکار ریبوت شود.(گرفتن ولوم بالا و کلید پاور به مدت 15 ثانیه برای خاموش شدن)
2_گوشی را با کامپیوتر توسط نرم افزار فلش تولز فلش کنید.تمام
3_ اگر گوشی هیچ گونه عکس العملی به کامپیوتر نشون نداد یعنی هارد بریک شده و کار ما کمی سختتر می شود.از اینجا به بعد مخصوص گوشیهای هارد بریک شده میباشد
4_گوشی را به شارژ بزنید.بعد از تقریبا ۲ساعت چراغ قرمز مخصوص شارژ روشن میشودوبعد از چند دقیقه ای گوشی میخواهد روشن شود ولی پشت سر هم ری استارت میشود.این حالت طبیعیه.
5_گوشی را از شارژر جدا کرده و به روشی که در مرحله یک گفتم خاموش کنید.
6_حالا دوباره به شارژ بزنید.چراغ خاموش میباشد و بعد از نیم ساعت چراغ قرمز میشود.در این حالت گوشی باید به مدت 10 ساعت به شارژ باشد.تا زمانی که چراغ خاموش شود.
7_حالا به سراغ فلش تولز میرویم و یک فایل برای فلش گوشی اماده میکنیم.هنگامی که فلش تولز درخواست اتصال گوشی به کامپیوتر رو داد،کلید (ولوم پایین در اکسپریا 2012 و کلید برگشت در اکسپریا2011)را گرفته و گوشی را به کامپیوتر وصل میکنیم.توجه کنید که کلید را نباید رها کنیم و تقریبا به مدت 12 دقیقه گرفته باشیم.تا اینکه چراغ سبز شود و عملیات فلش انجام بگیرد.
8_تمام.
توجه کنید زمانهایی که گفته شده ممکن است در بعضی گوشی ها بیشتر یا کمتر طول بکشد.
ونکته دیگر این است که صبور باشید.
;) ;)
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. نرم‌افزار
  3. لینک جواب
حمیدرضا بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
آره ممنون همون رو توی سایت اکسپریان دیدم. گویا گوشیم روشن بوده و صفحه نداشته بعد با نگه داشتن ولوم بالا و پاور به اجبار خاموشش کردم اینبار به کامپیوتر عکس العمل نشون داد فلشش کردم مثل روز اول شد خدارو شکر .
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. نرم‌افزار
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.