1. محمد
  2. اینترنت
  3. جمعه, 18 مهر 1393
سلام
یک ماهی هست که isp رو عوض کردم ودر طی ۱ ماه ۱۵ گیگ استفاده شد و با توجه به مصرف زیادم جا خوردم چون حداکثر توی ماه ۱۰ گیگ مصرف میکنم و با اینکه این ماه کمتر هم مصرف کردم دیدم که ترافیک بیشتری از بین رفته
با پرس و جو هایی که انجام دادم و همچنین تست هایی که انجام شد فهمیدم مشکل از isp نیست
مرحله دوم رفتم با نرم افزار net meter pro هم تست کردم دیدم که با باز کردن ۴ تا صفحه کم حجم که اگر همون رو روی موبایل باز بکنم حدودا یک پنجم مصرف میشد دیدم که ۴۰ مگابایت مصرف کرده پس فهمیدم مشکل از سیستم هستش در ابتدا تبادل اطلاعات نرم افزار ها رو با اینترنت قطع کردم و بعد مرورگر تور رو پاک کردم سپس برای چندمين بار با نرم افزار های نود ۳۲(اصلی) و advanced care یه اسکن دیگه انجام دادم و باز هم چیزی پیدا نشد توی تسک منیجرفتم دیدم هیچ فعالیت اینترنتی استفاده نميشه.
در مرحله آخر دیگه رفتم تمام درایو هام رو فرمت کردم و یه ویندوز ۸.۱ دوباره نصب کردم و بعد تا وصل شدم به اینترنت و مقدار مصرف رو با net meter چک کردم دیدم که نخیر این سیستم درست بشو نیست
در ضمن از مودم هم شخص دیگه ای استفاده نمیکنه و هک نشده
حالا سوال من اینه که چی شد که اینطوری شد؟
واقعا دیگه مغزم سوت میکشه هر راه حلی به ذهنم رسید انجام دادم ولی فایده نداد
لطفا کمک کنید
hossein salamat بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
برای من هم اینطوری شد. یک پروسه ای به نام svchost که مسئول اجرای فایل های dll هست از اینترنت استفاده میکنه. نود 32 اسمارت سکوریتی نصب کنید. بعد برو توی تنظیمات و به این شکل عمل کن.
http://upload7.ir/imgs/2014-10/30278856349298108759.jpg
به این صورت فایروال قدرمتمند نود 32 تمام فعالیت های نرم افزار ها حتی سیستمی ترین رو کنترل میکنه و هر برنامه ایکه بخواد به اینترنت متصل بشه قبل از اون از شما درخواست تأیید میکنه. توصیه میکنم که هیچ برنامه سیستمی رو اجازه ندید. هیچ مشکلی پیش نمیاد. وقتی خواستید برنامه ای رو تأیید یا رد کنید تیک اولی رو بزنید که دوباره از شما سوال نپرسه.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب
محمد بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
تشکر
فقط بیخودی کل سرمایم رو پاک کردم
خدا لعنتش کن این مایکروسافت
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

AMIR
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی