1. میلاد
  2. موبایل و تلفن هوشمند
  3. چهارشنبه, 06 مرداد 1395
سلام. خدا قوت... دوستان راهنمایی بفرمایید.. بنده از طریق گوشی سونی خودم و پس از خارج شدن از حساب کاربری خودم در برنامه تلگرام... وارد حساب کاربری دوستم شدم( بعد از وارد کردن کد 5 رقمی که برای دوستم اومده بود روی گوشی خودم) در کمال تعجب تمام دفترچه تلفن بنده روی گوشی ایشون که آیفون 5 هست انتقال پیدا کرده.... علت چی میتونه باشه؟

در واقع اینطور بگم که اگر شما بنابر نیاز از طریق گوشی فرد دیگری وارد تلگرام خودتون بشد و بعد لاگ اوت بکنید. همه کانتکت گوشی اون فرد به گوشی شما وارد میشه
Parsa بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام
این که اس ام اس کد تایید اکانت اون شخص برای شما ارسال شد که کاملا عجیبه
اما این که میگید کانتکتای اون شخص برای شما هم اومده طبیعیه و علتش اینه که کانتکتایی که از اون شخص عضو تلگرام هستن ، در داخل اطلاعات سرور خود تلگرام هم سیو هست و وقتی شما با اکانت اون شخص لاگین میشید اطلاعات کانتکت های اون اکانت وارد دستگاه شما میشه.
اگه با کامپیوتر وارد میشدید این اتفاق نمی افتاد اما با گوشی این حالت طبیعیه
herogame بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
شما تلگرام رو تو قسمت اکانت گوشیتون سینک کردین و این یعنی تمام مخاطباتون با جیمیلتون سینک شده و با اضافه کردن یه اکانت تلگرام جدید هم تمام مخاطباتون اضافه میشه به گوشیتون و سینک میشه با جیمیلتون و این طبیعیه!
بنده رسما دیگه فعالیتی تو این سایت ندارم، به علت چیزهایی که دیدم در سایت زومایت و همچنین اینجا بخصوص چیزهایی که از مدیران این وبسایتها شنیدم! همیشه کمک کردن به دوستان در حد خودم رو دوست داشتم ولی با توجه به اهداف این سایت ها برام منطقی نیست دیگه اینجا حضور داشته باشم بهتره جایی ادم حضور پیدا کنه که آدماش بی رنگ باشن نه رنگارنگ، امیدوارم یه روزی یه روزی ایران دوباره ایران بشه و هواش قابل تنفس، بدرود
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

AMIR
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی