1. محسن
  2. اینترنت
  3. جمعه, 18 اسفند 1391
سلام. من قبلا مودم ای.دی.اس.ال داشتم و الان به جاش یه مودم وایرلس TPlink خریدم. چه جوری میتونم از طریق وای فای، موبایل رو به مودم وصل کنم؟ ( با موبایل، مودم رو از طریق وای فای شناسایی میکنه و وصل هم میشه ولی هیچ صفجه ای رو باز نمیکنه)
بهترین پاسخ
Azoic بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
سلام

اول از همه باید مودمتون رو روی حالت اتوکانکت بزارین، یعنی اینکه جوری تنظیمش کنین که هر وقت که مودم روشن شد خودش به اینترنت وصل بشه و دیگه نیازی به کانکشن نداشته باشه، اگه وقتی با کامپیوتر (یا لپتاپ) که بهش وصل شدین موقعی که میخواین به اینترنت وصل بشین از کانکشن استفاده میکنین (یه کانکشن مثل همون کانکشن های دیال آپ که یوزر و پسوردتو میزنی تا به اینترنت وصل بشه) پس مودمتون اتوکانکت نیست

برای اتوکانکت شدن اگه خودتون بلد نیستین ببرین شرکتی که ازش adsl گرفتین تا براتون به صورت رایگان تنظیمش کنن (فقط حتما بگو که اتوکانکت باشه)

بعدش حتما روی مودمت (بخش وایرلسش) پسورد بزار تا بقیه نتونن از اینترنتت استفاده کنن

و در آخر بعد اینکار ها، وایرلس موبایلتو روشن میکنی و بعد از شناسایی مودم، پسوردی که بهش دادی رو وارد میکنی و اگه اتوکانکت باشه به اینترنت وصل میشی (وصل شدن به مودم به معنی وصل شدن به اینترنت نیست، اگه مودمت اتوکانکت نباشه موبایلت به مودم وصل میشه ولی به اینترنت نه)
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب


There are replies in this post but you are not allowed to view the replies from this post.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

AMIR
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی