1. omid
  2. تبلیغات و بازاریابی
  3. سه شنبه, 21 مهر 1394
با عرض سلام و خسته نباشید
بنده نیاز به سرمایه ای در حدود 85 الی 90 میلیون تومان به بالا دارم برای راه اندازی نوعی فست فود که تابحال در ایران انجام نشده و به نوعی نوآوری در این صنعت محسوب میشه، البته در ایران. به این شکل که از غذاهایی که تابحال به هر دلیلی، اعم از ناشناخته بودن یا متعلق به فرهنگهای دور بودن استفاده شده و با تغییراتی در طرز تهیه و پخت و آماده سازی با فرهنگ و ذائقه ایرانی هماهنگ شده و برای اولین بار در ایران سرو خواهند شد. همچنین بعضی از غذاهای منو در رستوران های لوکس سرو می شوند ولی به شکلی که بنده قصد ارائه و فروش اونها رو دارم تابحال انجام نشده. بنده حدود 3-4 سال به صورت جسته گریخته و از منابع بسیار متنوع و فراوان روی این کار تحقیق کردم تا نهایتا به این مرحله رسیده. متاسفانه مشکل اصلی نداشتن سرمایه جهت حقیقت بخشیدن به این ایده است!!

من چندباری در سایت دیوار آگهی دادم جهت جذب سرمایه گذار و تعداد تماسهای خوبی هم دریافت کردم ولی مشکل اینجاست که بنده از نظر اقتصادی، مالی، ملکی و یا به هر طریق دیگه به غیر از سفته توانایی ارائه هیچ نوع تضمین معتبری را به سرمایه گذار ندارم و تضمین ارائه شده از طرف من فقط در حد کلامی است. در واقع سرمایه گذار با ریسک 50-50 روبرو هست ولی از اونجایی که خودتون بهتر میدونید صنعت خوراکی و مخصوصا فست فود بازار تضمین شده و معتبری داره و ارائه کردن ایده های جدید مثل "هات داگ اصل شیلا، کباب لقمه رضا لقمه، ..." و خیلی نوآوری های دیگه جواب خوبی به سرمایه های هزینه شده دادند. در ضمن بنده با برنامه ای بسیار منسجم و دقیق برای تبلیغات، روز افتتاحیه، تخفیفات مختلف در زمان های خاص، جشنواره ها و فستیوال های متنوع، سالگردها و اعیاد و بسیاری برنامه های دیگه به نوعی موفقیت و شناخته شدن کار رو تضمین میکنم.

در کنار این مسائل، بنده حدود یکسال صرف تاسیس، راه اندازی، آشپزی و تهیه منو برای رستورانی با غذاهای مدیترانه ای (کافه رستوران ریحون) برای اولین بار درآبادان کردم که درحال حاضر از بازار و درآمد بسیار خوبی برخوردار هست. علاوه بر این رشته تحصیلی من معماری هست و تجربه بسیار خوبی در زمینه طراحی فضاهای رستورانی دارم و خواهر بنده نیز فارغ التحصیل رشته گرافیک هستند و در زمینه تبلیغات ومسائل مربوط به آن هم تیم تکمیل و با تجربه ای در اختیار دارم تا به بهترین شکل بتونم این کار و نوآوری رو به مردم بقبولونم و تبلیغات مفیدی رو در کنار محیطی زیبا ارائه کنم.
با این اوصاف می خواستم ببینم که من از چه روشی برای اطمینان دادن به سرمایه گذار می تونم استفاده کنم تا حاضر بشه این مبلغ رو برای این کار سرمایه گذاری کنه و اینکه آیا استفاده از طرح های توجیهی که مشاورین اقتصادی با دریافت هزینه ارائه می کنند میتونه مفید باشه یا خیر؟
مسئله دیگه اینکه من از چه راه های دیگه ای می تونم برای جذب سرمایه گذار اقدام کنم. در حال حاضر قصد آگهی دادن داخل نیازمندی های همشهری رو دارم ولی مطمئنا به روشهای دیگه ای هم احتیاج هست!
در صورتی که پاسخ به سوالات بنده طولانی یا مشکل هست یا برای جواب دادن احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید من با کمال میل می تونم به صورت حضوری در خدمتتون باشم. فقط در صورت امکان راه ارتباطی و هزینه احتمالی بابت مشاوره حضوری رو به بنده اطلاع بدید تا هماهنگی های لازم رو انجام بدم.
در ضمن در صورتی که هریک از عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر برای سرمایه گذاری باشند می تونن توی PV پیغام بدن تا در اسرع وقت باهاشون تماس بگیرم.


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

مینا
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی