1. رسپینا پیکرتراش
  2. غیره-تجارت و امور مالی
  3. چهارشنبه, 12 فروردين 1394
سلام

دوستان چندتا سوال دارم، جواب هر کدوم رو که میدونید، زحمت بکشید پاسخ بدید:

توی سایت های ایرانی هر چی میگردم سایتی رو پیدا نمیکنم که یوکش Ukash دلاری (با ارز الکترونیکی CashU اشتباه نشه) موجود داشته باشه. از کجا میتونم تهیه کنم و اینکه توی ایران این ارز رو کجا میشه به ریال تبدیل کرد؟ آیا سایت یا صرافی خاصی میشناسید که این کار رو انجام بده؟

سوال دومم اینه که چرا ارزش دلار یوکش نسبت به ارزهای الکترونیکی دیگه مثل دلار پی پال انقدر کمه؟

سوال سومم هم اینه که چطور میشه برای احراز هویت در سایتهای خارجی، قبض برق و آب و ... (utility bill) با آدرس مورد نظر خودمون که مربوط به یه کشور خارجی مثل امارات باشه تهیه کرد؟ بعضی سایت های افتتاح ِ حساب پی پال وقتی برات پی پال باز میکنن یه اسکن یا تصویر از همچین قبضی هم بت میدن که اگه پی پال به هویتت گیر داد بتونی آدرس و هویتت رو بهشون اثبات کنی. میخوام بدونم اگه خودم بخوام این قبض رو تهیه کنم باید با نرم افزار خاصی تهیه کنم یا سایت بخصوصی داره؟

سوال چهارم: هزینه ترجمه رسمی کارت ملی یا شناسنامه چقدره؟

سوال پنجم: وی پی ان با ip امارات از چه سایتی می تونم بخرم؟

مرسی
سید حسن بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
1- نمیدونم
2- نمیدونم
3 - برای ساخت پی پال یکی از راه ها استفاده از مدارک جعلی هست که به این راحتی ها هم نیست ولی کار نشد نداره مهم اینکه بتونی یک مدرک اصل گیر بیاری و اونو با مشخصات خودت تغییر بدی .
و یا اینکه به یک نفر آشنا در خارج کشور بگی برات درست کنه
البته بعضی افراد حساب های خارجی می سازند که با توجه به اینکه مدارک واقعی و یا جعلی استفاده کنند و (با چقد حال کنند) از 100 هزار تومان به بالا میگرین برای ساخت .
و نکته دیگه این که برای استفاده از حساب های پی پال به هیچ وج از وی پی ان استفاده نکنید چون شناسایی می شید باید از سرور های مجازی ریموت دستکاپ استفاده کنید که با توجه به کشور مورد نظر و همچنین مشخصات سخت افزاری سرور هزینه ماهانه حدودا از 15 هزارتومان به بالا هست .

ونکته آخر اینکه استفاده از پی پال راحته ولی ساخت پی پال ریسک زیادی داره اگر دقت نکنی اکانتت لیمیت میشه و برای از لیمیت خارج کردن هم داستان داره .( مال من لیمیت شد نتونستم درستش کنم و ارزش هم نداشت چون هزینه خارج کردن از لیمیت برام بیشتر در میومد تا هزینه ساخت یک اکانت جدید )
....ذهن ها را باید شست، جور دیگر باید فکر کرد.....
مرکز فروش و تهیه لایسنس های اورجینال نرم افزار
http://www.licenseha.ir
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

مینا
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی