1. Hossein
  2. موبایل و تلفن هوشمند
  3. جمعه, 11 مرداد 1392
حتما دیدید که دیتا های بازی های سنگین اندرویدی توی پوشه ای به اسم com.ooo.ooo.ooo... قرار دارن و توی سایتای دانلود نوشته پوشه دیتا را در مسیر SD card/Android/data یا این که SD Card/Android/obb کپی کنید. این دو تا پوشه چه فرقی دارن؟ اکثر مواقع من گیم دیتا ها رو توی هر دو پوشه امتحان میکنم ولی بازی دوباره پیغام میده که باید دیتا ها رو دانلود کنم!
مشکل از کجاست؟ البته شد دو تا سوال ها. ممنون میشم راهنمایی کنید.
قدر امروز را بدان که دیروز باز نمیگردد و فردا شاید نیاید. *گالیله*
بهترین پاسخ
رضا زرچی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
پوشه obb برای اون دسته از دیتاهایی هست که معمولاً داخل فولدرشون چند فایل obb وجود داره که درواقع همون data را در پکیج هایی قرار دادند.
بازی هایی که در هر صورت به شما پیغام میدن که باید به اینترنت وصل بشید یا فقط برای یه چک کردن کوتاه لازم دارن که وصل بشن و یا اینکه ممکنه مسیر دیتاشون با چیزی که شما کپی کردید فرق داشته باشه. بذارید یکم از دیتا رو دانلود کنه بعدش اینترنتو قطع کنید و برید به سراغ پوشه ای که بعد از اینکار اتوماتیک ساخته شده و دیتای از قبل دانلود شده را همونجا کپی کنید. احتمالاً مشکل حل میشه.
درضمن بعضی بازی ها بدقلق هستند مثل بعضی از بازی های GAMELOFT برای بار اول که واردشون میشید اگر اینترنت خواست، بهتره که گوشی آفلاین باشه و اپلیکیشن گذر از تحریم هم فعال باشه.


There are replies in this post but you are not allowed to view the replies from this post.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

AMIR
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی