1. نیما
  2. نرم‌افزار
  3. سه شنبه, 28 مهر 1394
سلام و وقت بخیر. خواستم چند سوال از خدمتتان بپرسم. پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم
۱- یکی از دوستانم در ایتستاگرام هر چند وقت یکبار پیجهایی با فالور زیاد را فالو و باز مجددا آنفالو میکند و دوباره فالو می کند و به همین ترتیب… آیا این امر را به خاطر افزایش فالورهایش انجام میدهد؟ تاثیری در این مورد دارد؟
۲- چطور میتواتم متوجه شوم که شخصی در اینستاگرام از نرم افزار یا خدمات سایت خاصی برای افزایش لایک و فالور استفاده میکند؟ چون دوستم هر4 یا 5 روز تقریبا ۵۰۰ فالور یا حتی گاه بیشتر به فالورهایش اضافه میشود. حتی گاهی اوقات پستهایی را لایک میکند که من مطمئنم محتوای این پستها به هیچ وجه با روحیات ایشون همخوانی ندارند و اساسا مورد تایید ایشون هم نیست. با این اوصاف لطفا راهنمایی کنید که آیا اینها دال بر این مطلبند ک ایشون از نرم افزار برای افزایش فالوراستفاده میکنه استفاده می کنه یا خیر؟به نظر شخص شما چه راهکارهایی واسه پی بردن به اینکه یه فرد از نرم افزار و … برای افزایش لایک و فالور استفاده میکنه هست؟
متشکرم
آرش بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
1. بعضی از افراد میروند و فالو کننده های پیج های بزرگ رو فالو می کنن برای فالو بک گرفتن و دوست شما هم با فالو و انفالو کردن پیج های بزرگ باعث میشه تا در صدر لیست فالوینگ ها باشه تا پیج های دیگه فالوش کنن.
2. معمولا شما میتونید با دیدن کسانی که اونو فالو یا لایک کردن بفهمین اونا ایرانی هستن یا خارجی اگر خارجی بود امکان فیک بودن زیاده
ولی پیج های بزرگ با تبلیغ یکدیگر میتوانند جذب فالو کنن پس دوست شما روزی 500 تا فالو میگرفت امکان فیک بودنش پایینه و اینکه من خودم فروشنده فالو هستم معمولا به هرپیج روزانه بیش از 10k واریز میکنم نه روزی 500 تا !!!
و یعضی ها هم به طور مداوم عکس های دیگران را لایک میکنند تا آنها هم او را لایک کنند ولی اگر پست های افراد خارجی را لایک میکند امکان فالو فیک زیاد است
در کل شما با دیدن تک به تک فالو ها و لایک ها میتونین به فیک و یا واقعی بودن اونها پی ببرید
و کامنت زیرا امکان کامنت فیک بسیار پایین است
ممنون
.........
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. نرم‌افزار
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

AMIR
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی