1. Om!D
  2. غیره - ورزش
  3. پنج شنبه, 12 شهریور 1394
سلام
دوستان من تقریبا هر روز بعضی وختا هم روزی دوبار با دوستام میریم سالن (فوتسال) و با تیم های دیگه مسابقه میدیم یعنی هر کی باخت پول سالن رو حساب میکنه . حالا اون روز با یه عده که بازی کردیم گفتن این کار اشتباهه یعنی نباید این کارو بکنیم ، ولی من بهش گفتم مثلا تو همه جا واسه هر ورزشی کسی که بیشتر زحمت بکشه یه جایزه ای در نظر گرفتن ، الان جایزه ما هم اینه که هر کی بیشتر تلاش بکنه بیشتر تو میدون عرق بریزه اون برندس .
حالا نظرتون چیه من این سوالو از چنتا سایت مذهبی هم پرسیدم هنوز جواب ندادن .
رضا شیری بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام
در خصوص بازی با ورق باید گفت اصولا مبنا و دلیل حرام بودن انواع بازی ها دو چیز است:
1- ابزار قمار بودن،
2- برد و باخت ( قمار کردن)
بر اساس مبنای دوم هر بازي، چه فكري و چه غير فكري اگر با برد و باخت - یا همان شرط بندی - همراه باشد، حرام بوده و بازي با آن اشكال دارد. یعنی مساله حرمت قمار ربطی به آلات خاص قمار ندارد و در حرمت در درجه اول نوع انجام کاری که در آن برد و باخت و سود و زیان مالی برای دو طرف فرض شود، حرام است، چه این کار با ابزار و وسیله ای معین انجام شود و چه بدون هیچ ابزار خاصی و حتی با انجام کار ساده ای چون شکستن تخم مرغ و یا بازی های متداول مانند فوتبال و والیبال و ... .

متن کامل در سایت کلیک کنید
1020 به علت گند زدنای متعدد مایکروسافت دور انداخته شد گوشی فعلی htc m8 eye عاشقشم ... هیچ چیز اندروید نمیشه هیچ چیز هم جای کیفیت htc رو نمیگیره 1020 هم به عشق نوکیا خریده بودم
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. غیره - ورزش
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

مینا
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی