1. Aron
  2. اینترنت
  3. جمعه, 31 مرداد 1393
با سلام میشه بیشتر درمورد هارد مجازی یعنی اسکای درایو توضیح بدید یعنی برای ریختن فایل توش باید فایلارو اپلود کنیم؟؟؟ افلاینم میشه باهاش کار کرد؟؟؟ یا موقع گرفتن فایلمون از توش باید دانلود کنیم؟؟؟


ممنون
تشت زرین بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام. اول خدمتتون بگم که به دلایل حقوقی این سرویس به OneDrive تغییر پیدا کرده.
این سرویس فضایی معادل 15 گیگ در اختیارتون میزاره تو اینترنت. به این صورت که میشه توش فایل آپلود کرد، اون رو به صورت آنلاین ویرایش(توضیح میدم) کرد و روی هر دستگاهی هم قابل استفاده است و شما میتونید هر وقت که خواستید اون هارو دانلود کنید.
دو نکته رو توجه کنید:
1-همون طور که در بالا گفتم شما میتونید در این فضا فایل هارو به صورت آنلاین ویرایش کنید. این سرویس به طور کامل از فایل آفیس پشتیبانی میکنه و شما حتی اگر روی کامپیوتری کار کنید که آفیس نداشته باشه، بازم میتونید فایل های آفیس رو ویرایش کنید چون تحت وب هست.
2-درباره ی سوالتون هم که درباره ی آفلاین کار کردنه. ببینید وان درایو برای همه ی سیستم عامل ها اپلیکیشن داره و نحوه ی کارش هم اینه که اپلیکشن محلی، اطلاعات فایل هارو دانلود میکنه به صورت خودکار اما فایلی رو دانلود نمیکنه. به خاطر همین هم فضای محلی شما اشغال نمیشه و هم گشتن تو فایل ها عذاب آور نیست. به خاطر همین هم وقتی آفلاین هستید میتونید بگردید اما دیگه نمیتونید فایل هارو باز کنید.
یکی از ویژگی های خوب وان درایو اینه که میتونید حالتی رو تنظیم کنید که از تمام اطلاعات کامپیوترتون به طور خودکار بک آپ گرفته بشه.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب
Aron بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
مرسی
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب
کیارش بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام از سرویس های ایرانی مثل آپلودوب استفاده کن
منبع
  1. http://uploadweb.ir/
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.