1. mohammadktabriz
  2. اینترنت
  3. یکشنبه, 13 مرداد 1392
باسلام به دوستان گوگل پلی چیست می خواستم اطلاعاتی در مورد گوگل پلی بدست آورم
لذتی که توی خوابیدن با لباس مدرسه توی رختخواب بین ساعات ۷:۰۰ تا ۷:۱۵ وجود داشت توی هیچ چیزی دیگه وجود نداشت و ندارد و نخواهد داشت
بهترین پاسخ
تشت زرین بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
من اطلاعات زیادی دربارش ندارم. ولی سایت رسمی گوگل هست برای دانلود اپلیکیشن برای اندروید.
ویرایش:
بهترین فکری که به ذهنم رسید ویکی پدیا بود:)

گوگل پلی (به انگلیسی: Google Play)‏ یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در آندوید و گوگل تی‌وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد.

محصولات

اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها

اپلیکیشن‌های رایگان در همه کشورها به استثنای ایران قابل دسترس است، اما اپلیکیشن‌های پولی در ۱۲۹ کشور قابل دسترسی می‌باشد. اپلیکیشن‌ها قابلیت نصب از طریق دستگاه یا وبسایت گوگل پلی را دارند. طبق آخرین آمار گوگل بیش از 700,000 اپلیکیشن قابل استفاده می‌باشد. و این رقم برابر اخرین اعلام شرکت اپل از تعداد اپلیکیشن های App store است .

فیلم‌ها

طبق آمار گوگل، هزاران فیلم در گوگل پلی قابل دسترس است، برخی با کیفیت HD بوده و شامل بخش‌های طنز، درام، انیمیشن، اکشن و مستند می‌باشد. فیلم‌ها را می‌توان در سایت گوگل پلی یا توسط یک اپلیکیشن در دستگاه آندرویدی کرایه و تماشا کرد. بخش فیلم‌ها در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، ژاپن و فرانسه قابل دسترس می‌باشد.

موسیقی

بر اساس اعلام گوگل، هزاران ترانه‌ی رایگان و میلیون‌ها ترانه‌ی فروشی در گوگل پلی وجود دارد. کاربران می‌توانند تا ۲۰۰۰۰ ترانه‌ی خود را به صورت رایگان در این سرویس آپلود کنند.

کتاب

مطابق گزارش گوگل، بیش از ۳ میلیون کتاب الکترونیکی در گوگل پلی موجود است، تقریبا ۳ میلیون کتاب به صورت رایگان و صدها هزار کتاب برای فروش وجود دارد. این کتاب‌ها را می‌شود به صورت آنلاین در سایت گوگل پلی، یا به صورت آفلاین توسط اپلیکیشن آندروید خواند. بخش کتب در آمریکا، انگلستان، کانادا، ایتالیا، و استرالیا قابل دسترس می‌باشد.

دستگاه‌ها

تلفن هوشمند گالکسی نکسوس با قیمت ۳۹۹ دلار (آنلاک، بدون قرارداد) در این فروشگاه فروخته می‌شود. در حال حاضر، گوگل فقط در آمریکا تلفن هوشمند می‌فروشد اما این شرکت در آینده قصد فروش در سایر کشورها را دارد.
-----------------------------------------------------------------------
اپلیکیشن پلی استور

توسط اپلیکیشن آندرویدی پلی استور کاربران می‌توانند فیلم‌ها، اپلیکیشن‌ها، کتب و موسیقی مورد نظر خود را دریافت کنند. گوگل اعلام کرد که کاربرانی که از اپلیکیشن قدیمی آندروید مارکت استفاده می‌کنند به صورت خودکار این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.
منبع
  1. http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84_%D9%BE%D9%84%DB%8C
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب


There are replies in this post but you are not allowed to view the replies from this post.