1. نیما
  2. شبکه‌های کامپیوتری
  3. شنبه, 28 مرداد 1396
سلام بر اساتید مدتی است در شرکتی فعالیت دارم که الان جابجایی داریم و یک مقداری میخوایم فضامون رو گسترش بدیم و چون مسول آی تی بصورت رسمی نداریم بنده گفتم چون تا حدودی آشنایی به شبکه و ساپورت سیستم ها دارم کنار کار اصلیم این مسولیت را به عهده میگیرم.
سوالی دارم ما الان ۱۱ کامپیوتر به همراه یک سرور - رک و یک سوییچ ۱۸ تایی داریم و میخواهیم یک یو پی اس در نظر بگیریم که بتونه برق ۴ تا سیستم به اضافه خود سرور و سوییچ رو تامین کنه حداقل تا ۱ ساعت ۱ ساعت و نیم.
الویتمون هم قیمت کمه یعنی هرچی کمتر بهتر چون اگه زیاد بشه شرایط شرکتمون در حدی نیست که از پسش بر بیاد.
مورد دیگه اساتید برق فک کنم بدونن ما الان مینیاتوری هامون ماله شرکت هیوندای هست که چندی پیش یک مشکلی ایجاد شده بود و برق کار اومد گفت به درد نمیخوره و کشش نداره حالا ما اگه فقط بخوایم کلید مینیاتوری اون اتاقی که یو پی اس و سرور درش قرار میگیره رو عوض کنیم باید چند آمپر بزاریم.
مرسی
علی علی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
در مورد یو پی اس نمیدونم ولی شما هم هیچی نگفتین مثلا پاورش چجوریه چند واته و ... خلاصه به نظرم زنگ بزنین از فروشنده ها مشاوره بگیرین چون اگه الکی الکی بری یهو دیدی خرج بیهوده افتاده براتون !
در مورد مینیاتوری هم از همین سایت دیدم ظاهرا تنها سایته درست درمون تو این تیپه:D تو لاله زار هم البته میتونی بری و زیادن یا حتی زنگ بزن بهشون ولی به نظرم تک پل ۴۰ آمپر کافیه شایدم زیاد باشه ولی مهم اینه برق ساختمون هم پتانسیل این شرایط و داشته باشه!
علی علی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
این کارتو راه میندازه ولی بازم میگم مهم تر از این برق ساختمونه
مینیاتوری اشنایدر
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.