1. امیر محمد
  2. تجهیزات گیمینگ
  3. دوشنبه, 19 بهمن 1394
سلام به همگی شبتون بخیر من تازه وارد زوجیت و زومجی شدم می خواستم یک سوال مهم ازتون بپرسم . می خواستم ببینم که خریدن یک PS4 در قم اون هم با دو تا دسته و یک بازی رایگان به دلخواه به قیمت 1420000 هزار تومن ارزشش رو داره و اینکه یک سوال دیگر مدل اسلیم و یا سوپر اسلیم این پلی استیشن 4 کی میاد و تا چه زمان می تونه این کنسول من گیمر رو که از پی سی دارم مهاجرت میکنم ساپورت کنه و اینکه پلی استیشن 5 چه زمان قراره که وارد بازار بشه من پول هام رو جمع کردم و به زور تونستم این کار رو بکنم برام یاتی که نظر عادلانه و بدون تعصب بدید . با تشکر از سایت عالی زومیت و بخش زومجی و بخش جواب 24.
محمد مهدی بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
سلام دوست عزیز مورد اولی که گفتین خیلی خیلی ارزشش رو داره (مشخصات فروشنده رو اگه میتونید برام بفرستید چون این قیمت خیلی خوبه)مورد دوم اینکه منتظر کپی خور شدن حالت های مختلفش نباش همینو بخر بعد اینکه PS4 راحت تا هفت سال دیگه ساپورت میکنه پلی استیشن 5 هم زیاد فکرشو نکن که به این زودی بیاد چون PS4 عالی عمل کرده
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تجهیزات گیمینگ
  3. لینک جواب
امیر محمد بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام محمد مهدی عزیز از نظرت ممنونم.این مدل رو می تونی توی پاساژ کویتی ها در اخرین طبقه در فروشگاه به روز بخری البته این قیمتی که من گفتم برای یک هفته پیش هست و امید وارم تا الان تغییری نکرده باشه که هم من این رو بخرم و هم قمی های عزیز دیگر به نظر من از مغازه های دیگر تهیه نکن من الان نزدیک 7 سال هست که دارم از این جا برای تمام فامیل هامون xbox 360 و PS 2 و PS 3میگیرم بقیه مغازه ها فکردن چه خبره و خیلی گرون میدن به نظر شما از این ارزون تر هم میشه تا اردیبهشت سال دیگه یعنی همین اردیبهشتی که داره میاد؟ با تشکر.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تجهیزات گیمینگ
  3. لینک جواب
محمد مهدی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
فکر نکنم خیلی قیمت بیاد پایین اگرم بیاد به خاطر بیرون اومدن نسخه های جدیدشه (که بازم احتمالش کمه)
بعد,ps4 عین گوشی نیستش قیمتش قطعا پایین بیاد اما چندتا احتمال هست که برات میگم یکی پایین اومدم دلاره که قطعا قیمتو پایین میاره (ولی اگه بیاد پایین) دومی هم اینه که قیمتو خود سونی پایین بیاره که بازم احتمالش کمه چون همینجوریش خیلی ارزون تر از xbox one هستش. با همه ی اینا منم امیدوارم که پایین بیاد چون خودمم اردیبهشست میخام بخرم.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تجهیزات گیمینگ
  3. لینک جواب
سامیار خوشنام بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
خیلی خوبه واقعا ارزش داره

سوپر اسلیمش معلوم نیس کی بیاد

پلی استیشن5 هم 7-8 سال دیگه میاد
;)
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تجهیزات گیمینگ
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.