1. ErFanRz
  2. جواب
  3. پنج شنبه, 23 مهر 1394
سلام دوستان ممنون میشم این چند خط رو برام ترجمه کنید
سلام متن تمام چیزایی رو که گفنه بودین نشتم و فرستادم و این جواب رو دادن.
I appreciate you for providing me the accurate information about your lost village as a fellow player i know how much time and effort is needed to reach higher levels in in the game and i will try my best to ensure all your hard work and time does not go in vai.
because purchases have been made on this accont we must take extra care in confirming that the true owner gets access following the recovery.
Hence i must ask for copy of the receipt received from your frist transaction made the on the lost account . following this step we will be able to move forwardwith the recovery process. along wit that plese do provide us where city and conutry did you create it?Hope you understand please keep me posted
بهترین پاسخ
H.MoTaHaR بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
سلام
پازاگراف اول چیز مهمی ننوشته
همدردی کرده باهاتون و ...
پاراگراف دوم میگه از اونجا که این حساب براش اعتبار خریده شده و .... قبل از ریکاوری لازمه که مالکیت اکانت تایید بشه
پاراگراف اخر هم میگه
لازمه که ازتون بخوام کپی رسیدی که بابت اولین خرید بابت این اکانت دریافت کردید ارائه کنید
بعد ازانجام اینکار میتونیم به مراحل ریکاوری برسیم
همراه با رسید لطف بفرمایید در چه شهر و کشوری ساخته بودید، امیدوارم متوجه شده باشید
به من اطلاع بدید
====
بنده خدایی که این رو نوشته یا زبان اولش انگلیسی نبوده و .. یا اینکه اگر هم بوده سنش کمه و ...
متن چند تا مشکل املایی و انشایی داره:D
در مورد جمله اخر هم که دیگه شاهکار کرده من متوجه نشدم که از شما خواسته تا شهر و کشوری رو که از اونجا اقدام کردید برای خرید بهش بگید یا جایی که دهکده تون رو ساختید برای همین کلمه به کلمه اون خط رو ترجمه کردم شاید شما که در جریانید موضوع چیه بهتر بفهمید چی میگه
موفق باشید
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
ali بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
ترجمه توسط google translate
:من شما را درک برای ارائه به من اطلاعات دقیق در مورد دهکدهای از دست داد خود را به عنوان یک بازیکن دیگر من می دانم که چقدر زمان و تلاش برای رسیدن به سطوح بالاتر در در بازی مورد نیاز است و من بهترین من سعی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود همه کار سخت خود را و زمان را نمی کند رفتن وای.
به دلیل خرید بر روی این accont ساخته شده است ما باید مراقبت بیشتری در تأیید که مالک واقعی می شود دسترسی متعاقب بهبود است.
از این رو من باید برای کپی از رسید دریافت شده از معامله فرست خود را بپرسید در حساب از دست رفته ساخته شده است. زیر این مرحله ما قادر به حرکت forwardwith روند بهبود خواهد بود. همراه شوخ طبعی است که plese به انجام به ما ارائه که در آن شهرستان و conutry آیا شما آن را ایجاد می کنید؟ امیدوارم که شما درک لطفا در نوشته
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
حسین :) بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
من از شما قدر دانی می کنم که اطلاعات دقیقی را به من در مورد روستای گم شده دادید ! و من می دانم چقدر سخته به این لول برسید و تضمین می دم که این همه زمانی که خرج کردی بیهوده نباشه ! بخاطر وجود تاجران این بازی باید دقت زیادی کرد و مطمئن شد بازی دست صاحبش می رسه و رسید ارسال شده در اولین اکانت گم شده را به من دهید ! و باید بدونیم تو چه شهر و کشوری ساختید ؟!
اللهم عجل لولیک الفرج
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.