1. sarem
  2. تجهیزات گیمینگ
  3. سه شنبه, 26 خرداد 1394
سلام
من xbox 360 دارم.
میخواستم ببینم اگر بخوام یه بازی رو به صورت آلاین بازی کنم مثل فیفا15
مراحل کار (صفر تا صد) کار چجوریه؟
کرک میپره کارت طلایی میخواد چی و چی ، همرو لطفا از0 تا 100 توضیح بدید
ممنون
بهترین پاسخ
مهرداد پیکاری بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
با سلام
1- اول از اینکه باید دستگاه شما آپدیت LT3 روش نصب باشه و روی دستگاه هک Jtag انجام نشده باشه. اگه می تونید بازی های جدید رو روی دستگاه بازی کنید احتمال زیاد دستگاهتون LT3 داره و اگر بازیها رو از روی هارد اجرا می کنید متاسفانه دستگاهتون Jtag شده!

2- دستگاه رو با سیم یا با wifi به مودم خودتون متصل کنید. سپس آپدیتی برای نصب روی دستگاه نمایش داده می شود که باید کنسول خودتون را آپدیت کنید. اگر آپدیت تا انتها انجام شد به احتمال زیاد شما می تونید مطمئن بشید که مشکلی برای بازی کردن آنلاین ندارید.

3- باید یک اکانت برای خودتون بسازید، مثل عضو شدن توی سایت ها و یا ساخت ایمیل. نام کاربری در ایکس باکس gamertag گفته می شه که اول یه نام شانسی برای شما قرار داده می شه که فقط یکبار می تونید به صورت رایگان اون رو تغییر بدید. در انتها از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید از اکانت یک ماهه گلد رایگان استفاده می کنید یا خیر (مورد 4 بیشتر توضیح می دم)

4- باید توجه کنید که برای استفاده از امکاناتی مثل بازی آنلاین و برخورداری از تخفیفات باید اکانت شما گلد باشد، که با ایجاد اکانت به شما یک ماه اکانت گلد داده می شود و بعد از آن باید با پرداخت هزینه اکانت خود را گلد کنید.

5- تمام! حالا بازی مورد نظر را درون دستگاه قرار داده، وارد بازی شوید. به احتمال زیاد بازی یک آپدیت قرار داده است که باید آن را انجام دهید. بعد از انجام آپدیت در بازی قسمت آنلاین یا مالتی پلی را پیدا کنید و لذت ببرید ;)
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تجهیزات گیمینگ
  3. لینک جواب


There are replies in this post but you are not allowed to view the replies from this post.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

مینا
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی