1. Seth Rogen
  2. آزمون و امتحان
  3. سه شنبه, 11 آذر 1393
سلام لطفا کسانی که در این آزمون ها شرکت کردند بگن که کدومشون بهتره؟؟؟؟؟
خودم شنیدم قلم چی سوالاتش غیر استاندارد هست و تو کنکور بدرد نمیخوره آیا درسته؟
احسان احمدوند بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
همش چرته :))

ولی آزمون های جامع سنجش را حتما شرکت کن (3 تا آزمون جامعش را میگم )! به علاوه این که آزمون آخر جامع سنجش بسیار به کنکور نزدیکه سوالاش ! یعنی مثلا اگه توی اون آزمون شیمی سخت باشه توی کنکور اصلی هم شیمی سطحش بالاتره نسبت به بقیه درس ها !

یه مورد کلی هم این که تا میخوای تست بزنی حتما حتما تستهای کنکور سالهای پیش را بزن (تستهای 5 سال قبل بیش از 5 سال به درد نمیخوره مگه این که وقت آزاد داشته باشی و بخوای اون ها را هم بزنی )

ولی به اجبار باید توی یکی از این ها شرکت کنی که شرایط کنکور واست بازسازی بشه و استرست کم بشه!! قلم چی خوبه خداییش ولی اگه پا به پای برنامه آزمون هاش بتونی درس بخونی !

یه مورد خیلی مهم این که درسی که بیشتر دوست داری را خیلی بخون و درسی که ازش خوشت نمیاد کمتر وقت بذار جیزی که آدم ازش خوشش نیاد تا آخر هر چی هم بخونی فقط به تست نگاه میکنی و راه حلی واسش نداری توی ذهنت و فقط باعث استرس میشه !

نکته آخر اینکه از جامعه آماری بالای کنکور نترس ! خیلی ها سیاهی لشکرن بیشتر از 70 درصد کاملا الکی میان آزمون میدن ! سرت تو کار خودت باشه ، یه هدف درست مشخص کن واسه خودت و در مورد رشته ای که میخوای بری شدیدا تحقیق کن که خیلی خیلی مهمه ! رشته ای که میخوای بخونی از دانشگاهی که توش قبول میشی بسیار بسیار مهمتره ! حتما بادی به رشته ات علافه داشته باشی ! اگه علاقه نداشته باشی یا درس نمیخونی یا اصلا انصراف میدی از رشتت ! خیلی ها را دیدم که اینطوری شدن !
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. آزمون و امتحان
  3. لینک جواب
حسین :) بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
هر کدومش یکسری مزیت دارن یک سری معایب
ولی با سبک و سنگین کردن گاج بهتره بعدش قلم چی و بعدش گزینه دو
نظر خودم اینه
اللهم عجل لولیک الفرج
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. آزمون و امتحان
  3. لینک جواب
omid بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
من خودم در امتحانات قلم چی شرکت کردم و راضی بودم و یکی از دلایل بنده برای شرکت در ارمون های قلم چی : سابقه بلند مدت این کانون بود است اما با این حال میگن امتحانات سنجش بهتر هست.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. آزمون و امتحان
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

مینا
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی