1. ShahiN
  2. نرم‌افزار
  3. سه شنبه, 31 تیر 1393
سلام
از وقتی پکیج این فونت رو نصب کردم، فونتها بخصوص فونتهای لاتین داخل همه مرورگرها و برنامه هایی مثل فتوشاپ و مجموعه آفیس به صورت پیکسل پیکسل و بی کیفیت نشون داده میشه در حدی که بخصوص داخل فیسبوک و توییتر نوشته ها اصلا خوانا نیستند! به نظر میاد پکیج این فونت با پکیج فونت Arial مشکل داره و نباید هر دو بصورت همزمان رو سیستم نصب باشه! فونتهای ارجینال ویندوز 7 رو دوباره ریختم فایده نداشت، همه فونتا رو پاک کردم بازم نشد، Adjust ClearType text رو انجام دادم بازم نشد، Restore default font setting هم انجام دادم بازم مشکل برقرار بود و این پکیج اصلا پاک نمیشه از رو سیستم! حالا به نظرتون چه راهی به جز نصب مجدد ویندوز وجود داره برای حل این مشکل؟
Infinite بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
با سلام
اتفاقا من هم این مشکل رو دارم و از زمانی که تعدادی از فونت های Helvetica رو نصب کردم به وجود اومد.
کارهایی که شما انجام دارید رو من هم انجام دادم ولی متاسفانه باز هم مشکل برطرف نشد. (در ویندوز 8)
تا اینکه مجموعه کامل فوونت Helvetica رو نصب کردم. بعد از این مقداری از مشکلاتم تا حدودی برطرف شد ولی همچنان پا بر جاست. به این دلیل که فونت ها اصلاح شدند ولی فونت قبلی نیستند.
فکر میکنم مشکل از همنام بودن (دقیقا هم نام) تعدادی از فونت هایی هست که من و شما دریافت و نصب کردیم. فونت ها هم نام شناخته شدن و ما زمان نصب اونها رو جایگزین کردیم. ولی با این حال باز هم سوال که برای من مطرح هست اینه که من از ابتدا این فونت ها رو در سیستم نداشتم که جایگزینشون کنم...!؟
به هر صورت اگر از دوستان کسی راه حلی ارائه بده ممنون میشم.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. نرم‌افزار
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.