1. Soheile
  2. نرم‌افزار
  3. دوشنبه, 23 مرداد 1396
سلام؛
چند روزیه این مشکل گریبان گیر گوشیم شده ( LG G Flex ) و دیروز اونو فلش کردم . درست شد اما بعد از انتقال فایل های گوشیم ( موسیقی ، عکس و ویدئو ) مجددا به این مشکل برخوردم .
این اتفاق زمانی بوجود اومد که چندتا موسیقی رو از تلگرام سیو کردم و گوشیم بسیار کند شد . اون موسیقی ها رو هم پلیر گوشیم نمی تونست پیدا کنه و فقط از فایل منیجر قابل دسترسی بود .
قبلا هم این مشکل بوجود میومد.زمانی که از قابلیت OTG استفاده میکردم . اون موقع برای رفع مشکل تو فایل منیجر گوشیم فایل های ایجاد شده ای که اسمهای عجیب و غریبی داشت و پنهان شده بود رو پاک میکردم و بعد از راه اندازی مجدد گوشیم مشکل داغی و زود تموم شدن باطریم حل می شد . اما این بار این مشکل غیر قابل حل (برای من) شده. طوری که تو اینترنت به هیچ جوابی نرسیدم و اومدم اینجا .
ممنون میشم اگر راه حلی برای رفع این مشکل سراغ دارید اونو با من و دوستانی که این مشکلو دارن در میون بزارید .
با سپاس
بهترین پاسخ
مسعود ذاکری بهترین پاسخ Pending Moderation
کارشناس
0
رای
پس‌گیری
سلام دوست عزیز
مشکل شما احتمالا ناشی از یک فایل مدیا ناقص و یا با پسوند ناشناخته است. چون mediaserver سعی میکنه هر دیکودری رو امتحان کنه تا بتونه فایل رو شناسایی کنه و اگر فایل خراب باشه تو یه حلقه بینهایت میره و شارژ زیادی مصرف میکنه مثلا شما گفتی از تلگرام سیو کردی احتمالش هست توی تلگرام به صورت کامل دانلود نشده باشه و ایراد پیدا کرده باشه
الان برای رفع مشکل گوشی رو مجدد فرمت کنید و فقط مدیا هایی که مطمئن هستید ازشون به گوشیتون منتقل کنید. البته اگر نخواید فرمت کنید حذف مدیا ها به تنهایی به احتمال خیلی زیاد مشکلتونو حل میکنه
می تونید از نرم افزار های مدیریت سخت افزار و باتری هم استفاده کنید
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. نرم‌افزار
  3. لینک جواب


There are replies in this post but you are not allowed to view the replies from this post.