1. علیرضا واعظی
  2. بازی های ویدیویی
  3. سه شنبه, 13 تیر 1396
سلام خیلی ممنونم از پاسخ و راهنمایی مفید شما جناب اقای یوسف نژاد شما.

همونطور که شما در گفتگوی قبلی ( مشکل در ورود به gta online )گفتید اینترنت موبایل خودم رو با سرعت (+H ) روی ps4 اشتراک گذاری کردم و بخش انلاین به راحتی اجرا شد. اما نکته قابل توجه این بود که من با اینترنت موبایل دیگه ای که سرعت بسیار پایین ( E ) داشت تونستم بخش انلاین جی تی ای رو اجرا کنم.

تنها فرق میان اینترنت موبایل و وای فای من که بهش توجه کردم NAT type بود که در اتصال به مودم وای فای (type 2) بود و در اتصال به اینترنت اشتراکی موبایل (type 3) بود. از اونجا که هزینه اینترنت موبایل و ترافیک بالاست استفاده مداوم از اینترنت اشتراکی موبایل مقدور نیست و اینترنت خانگی خودم هم سرعتی بالغ بر 2 مگابایت بر ثانیه دارد تمامی پیش نیاز های اتصال به سرور راک استار هم دارا میباشد . پس حتما مشکل از سرعت اینترنت نیست و مربوط به NAT type یا مشکلات دیگه هست.
اگر من NAT type (نوع 2 ) اینترنت خانگی رو تغیر بدم به ( نوع 3 ) مشکل حل میشه ؟ اگه جواب بله است چگونه تغیر بدم ؟ و اگر خیر راه دیگری هست؟
ممنون میشم پاسخ بدید. با تشکر. ( playstation 4 )
مسعود یوسف‌نژاد بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
ببینید برای تغییر NAT Type پلی استیشن من خیلی تحقیق کردم چون خودم اینترنت ایرانسل استفاده می‌کردم من مشکلمو به این شکل حل کردم که کل اینترنت رو از طریق یک تونل یا VPN از اینترنتی رد کردم. راستش این کار آسونی نیست و برای کاربر عادی راحت نیست. چون خود پلی استیشن امکان اتصال VPN نداره. من مراحل رو بهتون توضیح می‌دم اگر تونستید حل کنید:

- باید یه VPN داخلی خریداری کنید یا وی‌پی‌ان خارجی که به سرور راک‌استار نزدیک باشه. من به یه وی‌پی‌ان داخلی وصل شدم که سرورش تو خود ایران بود.
- بعد اگر روتر فعلی‌تون از VPN پشتیبانی می‌کنه که می توانید داخل مودم یا روتری که از طریق‌ش به اینترنت وصل شدید اون VPN رو ست کنید که فعال باشه. چون اکثر مودم‌های ADSL و روتورهای ارزون قیمت این قبالیت اتصال به VPN رو ندارند و مال من هم از این دسته بود، من این وسط یه روتر میکروتیک اضافه کردم و از طریق اون یه VPN سر راه اتصال پلی‌استیشن گذاشتم، این کار آسونی نیست و نیاز به دانش شبکه داره.
- بعد از این می‌توانید با NAT Type دو متصل بشید.

حالا این وسط اگر اتصال وی‌پی‌ان تون بد بشه کیفیت اینترنت شما هم بد می‌شه و اگر تو خود روتر تنظیم کنید همیشه همه‌ی اینترنت‌تون از طریق وی‌پی‌ان رد می‌شه و این یعنی اینکه همیشه اتصال اینتنرت‌تون کند‌تر می‌شه.

پیشنهاد نهایی من اینه که اینترنت‌تون رو عوض کنید.
لطفا پیش از ارسال پست در جواب، حتما قوانین سایت را مطالعه کنید:
http://www.javab24.com/rules

لطفا اگر پاسخ صحیح خود را دریافت کردید آن را به عنوان پاسخ صحیح انتخاب کنید.
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.