1. سید محمد
  2. نرم‌افزار
  3. پنج شنبه, 07 بهمن 1395
با سلام ویندوزم چند روزیه که قاط کرده خیلی اذیت میکنه. سرعتش کم شده. وقتی خاموش میکنم تقریبا نیم ساعت طول میکشه تا به طور کامل خاموش شه. اما بنا به دلایلی اصلا نمیتونم ویندوزمو عوض کنم. برای تعمیر چه کار کنم. لطفا کامل توضیح بدین
herogame بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
اگه مشکل از هاردتون نباشه با رپریر ویندوز تا حدودی مشکلتون حل میشه ولی توصیه نمیشه اینکار :)
بنده رسما دیگه فعالیتی تو این سایت ندارم، به علت چیزهایی که دیدم در سایت زومایت و همچنین اینجا بخصوص چیزهایی که از مدیران این وبسایتها شنیدم! همیشه کمک کردن به دوستان در حد خودم رو دوست داشتم ولی با توجه به اهداف این سایت ها برام منطقی نیست دیگه اینجا حضور داشته باشم بهتره جایی ادم حضور پیدا کنه که آدماش بی رنگ باشن نه رنگارنگ، امیدوارم یه روزی یه روزی ایران دوباره ایران بشه و هواش قابل تنفس، بدرود
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. نرم‌افزار
  3. لینک جواب
Majid Pour. بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام
دلایل مختلفی می تونه تاثیر گذار باشه، ولی عمدتا نرم افزار هایی که به صورت کامل بسته نشدن (در پس زمینه مشغول هستن) به هنگام خاموشی باعث این نوع کندی ها میشن.
اما کارهایی که شاید بتونه برای بهبود کمکتون بکنه:
1. به یاد داشته باشید همیشه درایوی که ویندوز توش نصب شده مقداری فضای خالی باید داشته باشه مثلا 5 الی 10 گیگ (تاثیر مستقیمی در سرعت داره)
2. نرم افزار هایی که به طور خودکار به هنگام اجرای ویندوز اجرا می شوند و نیاز مبرم ندارید غیر فعال کنید، برای این کار در run یا استارت عبارت msconfig رو بزنید و در تب startup تیک موارد غیر ضروری رو بردارید (البته در ویندوز 10 این بخش به task manager انتقال یافته)
3. کش ها رو با استفاده از نرم افزار هایی مثل ccleaner پاک کنید
4. نرم افزار های غیر ضروری را uninstall یا پاک کنید
5. دسکتاپ را پر از فایل و محلی برای ذخیره فایل و پوشه قرار ندهید.
و...
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. نرم‌افزار
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.