1. مجتبی
  2. آموزش عالی - دانشگاه به بالا
  3. شنبه, 21 فروردين 1395
سلام. قبل از هر چیز ازتون خواهش می کنم سوال رو سیاسی نخونید!
می خواستم بپرسم این پیشرفت های علمی که هر از گاهی در اخبار اعلام میشه واقعا چطور اتفاق میافته؟ ما که دانشگاه رفتیم دانشگاه سراسری هم بود منتهی حالا اسم نمیگم که داستان نشه، ولی ازین خبرا نبود! درسمونم خوب بود کلی هم جون کندیم و تمام! بنظرتون اینایی که توی این پژوهشکده ها و آزمایشگاه ها و تولیدی ها واحدهای صنعتی و کارهای خفن هستن چجوری به اونجا و اون همه فن و علم و اطلاعات و پیشرفت رسیدن؟ چطوری ما هم باید شبیه به اونها بشیم؟ آیا کار شخصی کردن؟ یا نه مسیر خاصی داره؟ اگر مسیر خاصی هست به ما هم بگید لطفا! واقعا واسه م عجیبه که توی دانشگاه هیچ کس به فکر انجام کاری نبود! حتی استاد ها. همه خیلی راحت زندگی میکردن! پس اینهایی که علم مملکت رو به پیش میبرن و جلو میبرن چه کار کردن؟ شانسی بوده؟! تیم درست کردن؟! پولدار بودن؟! آشنا داشتن از اونا کار یاد گرفتن؟! واقعا قضیه ش چیه؟!
ببخشید یه کم سوالم طولانی شد. (:
نظر شما چیه؟
بهترین پاسخ
حسین :) بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
خوب دوست عزیز ببین باید خودت بری دنبالش یعنی علاقه مند روی موضوعی بشی بعد بری عملیش کنی با این کار با حمایت شرکت های دانش بنیان مواجه میشی و حمایت مالی می کنند ، تو نهایتا می خوای چیزی بسازی درست ؟ خوب برو ببین این محصول دردی از جامعه انسانی رو دوا می کنه یا نه ؟ بعد ببین پول خوب توش هست یا نه و بعدش برو یک بیزینس پلن بنویس و بعد اعضا تیمت را با اون متخصص هایی که می خواهی جمع کن و بعدش یک شرکت تو موسسه دانش بنیان بزن و بفروش ... همه این هزینه ها رو شرکت دانش بنیان متقبل میشه. خوب این از تکنولوژی اگه تئوری می خوای باید مقالات را دانلود کنی و تو یک زمینه راه حل بدی با آزمایشات و شبیه سازی ها بعد خودت اصلاحیه رو به عنوان مقاله منتشر کنی و علم رو یک پله جلوتر ببری .
اللهم عجل لولیک الفرج
iR.مصاف بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام عزیزم توس دانشگاه های معتبر درس خوندن + استفاده از مقالات و پروژه های خارجی استفاده کردن
شما کدوم دانشگاه درس میخونی ؟معدلت چند ؟رشتت چیه ؟
زبانت رو خوب کن تلاشت رو ببر بالا از مقالات استفاده کن
یا علی
حمید مقدسی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
فضای آموزش یادگیری در کشور متاسفانه خیلی ضعیفه من قبول دارم کار سختیه اما باید این مدل آموزش تغییر یابد ، و من این این پیشنهاد رو دارم که میتونند با الگو برداری از کشور های دیگر این روند آموزشی را تغییر بدهند .
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.