1. Hamid
  2. جواب
  3. پنج شنبه, 03 دی 1394
سلام دوستان ;)
یه ماهه عضو شرکت بیز هستم... و میخواستم بدونم آیا این شرکت بازاریابی واقعا حرف هایی که ازش گفته میشه حقیقت داره؟؟؟
مثلا بیایید زندگیتونوعوض کنید
بهترین شرکت ایران
آیا پورسانت بگیراش واقعا مبالغی رو که میگن دریافت میکنن؟؟؟
و در کل این شرکت رو چگونه ارزیابی میکنید؟؟؟
باور و ایمان خود و از طرفی تلاش خود آدم یه طرف
آیا این سیستم واقعا OK هست؟؟؟
moha بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
سلام دوست عزیز، اصلا گول نخورید.
بسیار عمیق فکر کنید. این کارچه شرعا چه عقلا مشکل داره. شرعا که مراجع گفتن مشکل داره ( هرمی و قدیمی نه، همین نتورک های جدید و مجوزدار! ) ولی باز کار به بهانه مجوز دار بودن و یک آیین نامه داخل وزارتخانه ای و یک سایت ادامه داره ( بدون وجود مصوبه مجلس که شورای نگهبان تایید کرده باشه که وچودش برای درست بودن کار ضروریه )، از طرفی هم که عقلا درست نیست، کاری که به شعار خودشون برای اشتغال کارگر ایرانیه، هزاران ایرانی دیگه رو بدوانه برای فروش محصولات عده ای کم، تازه اگر اجناس تولید خودشون باشه و وارداتی نباشه! تازه وقتی دست ها به صورت خورشیدی و چند سطحی زیاد میشوند، درصد کسب پول لیدرها در چه حد خواهد بود و درصد افراد تازه کاری که در پایین تر هستند در حالی که همینطور دست میاد پایین تر افراد زیادی از جامعه رو در بر میگیره که اونها برای موفقیت خودشون نیاز به جلب افراد بیشتر، از عده ای محدودتر رو دارن. از طرفی هم بنظرتون چرا در جایی مثل آمریکا بعد از حدود 80 سال هنوز این کار به اصطلاح رویایی همچنان درصد کمی از نسبت به کل اقتصاد آمریکا رو تصاحب کرده؟؟؟ البته در صورت خوب بودن زبانتون توصیه میکنم اخبار مربوط به این شرکتهارو بخونید تا اوضاع نابه سامان شونو بدونید، مثل گزارش اخیر اگر اشتباه نکنم نیویورک تایمز در مورد اوضاع بد بازاریابان anway که شرکت اسطوره ای نتورک مارکتینگه!
و در کل دوست گرامی کمی به دور از هیجاناتی که بهتون تزریق می کنند و از دور مسایل رو نگاه کنید، واقعا این شغل چه چیزی به شما اضافه میکنه؟ علمتون یا تجربه ارزشمندتون رو زیاد میکنه و یا هرروز چیزهای جدیدی داره براتون، یا اینکه شما رو به فروشنده خردی تیم ساز تبدیل میکنه که ملتمسانه دربه در دنبال جمع کردن آدم جدیده و انواع روش های فالو و مخ زدن رو یاد گرفته، روش های توجیه و پنهان کاریو یکسری مطالب روانشناسی در جهت تامین مطامع اش رو خوب یاد گرفته، همین.
البته قسمت روانشناسی و موفقیتش مثل پوشش میمونه که کار رو جذاب تر کنه، در حالی که شما به دو از نتورک و با مطالعه کتاب ها و فیلم های روانشناسی و موفقیت به مطالبی حتی بهتر از چیزهایی که اونجا بهتون میگن اشراف پیدا کنید،( بماند که به اسم تغییر باور، خیلی از باورهای به ظاهر جذاب و باحال اما غلط دیگر ادیان و عرفان ها و نظریه ها رو به خورد افراد میدن در حالیکه غیر اسلامیه، درصورتی که در خود اسلام کلی روش های خوب و تاکید به موفقیت و تلاش و بهبود وضع مالی و باورها و افکار مثبت داشتن که میتونه تبدیل به سرنوشت خوب بشه هست )، با چسبوندن این مسایل به نتورک میخوان که جذابیت ایجاد کرده و شمارو نگه دارن تا سختی های الکیش رو تحمل کنید، با هیجان هایی که با جلساتو سخنرانی های آتشین لیدرهای پولدار! و پارادایم شیفت ها، تجدید و احیا میشه تا انگیزه شخص از بین نره، با اهرم فشار قرار دادن کمبودها و وضع مالی نامناسب یا معمولی یا غیر عالی افراد در سطوح مختلف و سواستفاده از تخیلات و آرزوهای افراد برای داشتن زندگی ای خفن!
این حرف هام هم نه از سر دانسته ای سطحی یا بر اثر هیجان های القایی و مقطعی، بلکه از تعقل و تجربه و دیدن از نزدیک مسایله، تجربه هایی که از دل دوسال نتورک کردن بین لیدرهای معروف به دست اومده.
برای توضیحات بیشتر نیاز به مطرح کردن مباحث زیادی هست که بسیار جامع و متنوعه و از حوصله خارجه. میتونید به وبلاگ زیر مراجعه و جستجو کنید. البته شاید به جای جواب و دلیل، حرف های بی ارزش و برای توجیه حتی درمورد همین یه وبلاگ بشنوید مثل اینکه وبلاگ معتبر نیست باید سایت باشه، یا مثلا وبلاگ مال فلانیه که کلی مشکل داره و زخم خوردست یا برای فلان جاست و یا کلی بهانه های دیگه بشنوید ولی همیشه یادتون باشه حدیث حضرت علی (ع) رو که توجه کنید به گفته (مضمون) نه به اینکه چه کسی گفته، کلا حرفی اگر حق بود بپزیرید.
http://on-networkers.blog.ir/

در پایان امیدوارم کارهای درست انجام بدید و شغلی ارزشمند وعالی داشته باشید و خدای مهربون براتون زندگی ای فوق العاده زیبا به همراه بهترین ها رو رقم بزنه. یاعلی.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
frankenstein بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
همه اش کلاهبرداریه جان تو
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
aliice بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
شما اگر بخوای درامد معمولی بیرون رو بدست بیارید خیلی راحت میتونید این کارو بکنید ولی برای درامد های بالای 2 تومن خیلی باید سختی کشید و این حرفی که زده شده گفته شما کار میکنی پولی نمیگیری کاملا کذب هست شما تا درامد 2 تومن راحت پول درمیاری ولی از اونجا به بعد خوب داستان خیلی پیچیده میشه
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
aliice بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
یه چیزدیگه حرفای سردار رادان جواب محکمی بود به کسانی که بی منطق این کارو زیرو سوال میبردن هر کی خواست بگه تا بهش بدم
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
saman بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام
نرو
اینا همه دزدن
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.