1. ADEL
  2. شبکه‌های کامپیوتری
  3. چهارشنبه, 18 بهمن 1391
میخواستم بدونم اگه روی یه کامپیوتر از دو کانکشن شبکه متفاوت برای اینترنت استفاده کرد، کامپیوتر چه جوری و بر چه اساسی داده ها رو رد وبدل میکنه ؟

مثلا من تو خونه دو خط ADSL داشته باشم( با دو روتر جداگونه) و به هر دو کانکت باشم (یکی وایرلس و یکی با کابل ) یا هر دو با کابل ( با کارت شبکه ای که دو پورت داشته باشه).در این صورت چون هر کدوم از کانکشن ها ip متفاوتی داره، سیستم عامل چطوری پکت ها رو ارسال و دریافت میکنه؟
بهترین پاسخ
مسعود یوسف‌نژاد بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
نه اینطور نیست که دوستمون گفت که بصورت رندم استفاده کنه

سیستم معمولا بصورت پیش فرض یکی از کانکشن ها رو انتخاب می کنه و ازش استفاده می کنه شما می توانید بین دو تا کانکشتن هم Bridge بزنید تا یکی بشن اما حتی در این حالت هم سرعت اینترنت شما اضافه نمی شه یعنی سرعت دو تا کانکشن با هم جمع نمی شن.
لطفا پیش از ارسال پست در جواب، حتما قوانین سایت را مطالعه کنید:
http://www.javab24.com/rules

لطفا اگر پاسخ صحیح خود را دریافت کردید آن را به عنوان پاسخ صحیح انتخاب کنید.
farshid بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
در هر بار از یکی ازاین ای پی ها استفاده می کنه مثلا وقتی به یک سایت میری یه ای پی تو میزنه و وقتی رفرش میدی اونیکی ای پی تو میزنه
ADEL بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
فکر نکنم این جوری باشه، اگه به این صورت ای پی عوض شه، خیلی از بازی ها و برنامه ها که بر اساس ای پی اطلاعات رد و بدل میکنن ، با مشکل مواجه میشن.
farshid بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
می تونی با وریچوال ماشین یه شبکه مجازی درست کنی ویکی از کانکشنهای رو تو ورچوال ماشین ویکی دیگرو رو ویندوز اصلی که میشه سرورت ایجاد کنی بااین کار یه شبکه درست میکنی که سرعتا باهم جمع مشه اموزشش تو یوتیوب هست می تونی برای ببینی وبهتر یاد بگیری
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

مینا
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی