1. حسین :)
  2. تحصیل در خارج از کشور
  3. سه شنبه, 08 ارديبهشت 1394
سلام
به نظر شما کدام کشور !
  کدام
(33 رای)
اللهم عجل لولیک الفرج
مـפـمـב امیــטּ بهترین پاسخ Pending Moderation
7
رای
پس‌گیری
آلمان

1-هزینه تحصیل در آلمان به مراتب از کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا، کانادا و حتی مالزی و اغلب کشورهای اروپایی بسیار کمتر می باشد. بطوری که در اکثر دانشگاه های آلمان هزینه ای برای تحصیل گرفته نمی شود و تنها هزینه ی ناچیزی بابت ثبت نام و خدمات دانشجویی (مانند کارت دانشجویی و کارت حمل نقل شهری که دارنده این کارت ها از تخفیفات برای خرید برخی کالاها و دیگر خدمات برخوردار می شود) از دانشجو دریافت می شود.
2- از دیگر مزایای تحصیل در آلمان امکان تحصیل به زبان انگلیسی بدون ارائه مدرک زبان برای برخی رشته ها (مانند فیزیک، شیمی، mba و... ) است. البته این امکان فقط در بعضی دانشگاه های آلمان موجود است و در اغلب دانشگاه ها برای اکثر رشته ها ارائه مدرک زبان انگلیسی الزامی است.
3-از مهم ترین مزیتهای تحصیل در آلمان نوع ویزای دانشجویی است که به دانشجویان خارجی تعلق می گیرد. ويزای دانشجويی در آلمان برای تمام طول تحصيل است و بعد از پايان تحصيل معمولا برای یکسال و نیم قابل تمدید است تا دانشجو فرصت پیدا کردن کار در کشور را داشته باشد. علاوه بر اين، دانشجویانی که در آلمان تحصیل می کنند امکان سفر به تمامی کشورهای عضو شنگن و سوئیس را با ویزای دانشجویی خود دارند. از دیگر مزایای ویزای دانشجویی آلمان این است که این ويزا محدوديت ورود نداشته و دانشجو به راحتی می تواند چندین بار به خارج از آلمان سفر کند.
4- از دیگر مزایای آلمان امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان است .برخی استانها درآلمان هستند که اجازه صادر کردن ویزای همراه برای همسر و فرندان را دارند.
5- با ویزای دانشجویی اجازه کار دانشجویی که تعداد ساعت محدود حدود 180 روز در سال را دارد که درآمد حاصل از کار دانشجويي ساعتی بين هشت تا ده يورو می باشد که می توانند بیش از نیمی از هزینه دانشجویی را تامین کنند. (اين کار می تواند در داخل يا بيرون از دانشگاه باشد. در شهرهای غرب و جنوب آلمان به علت وجود کمپاني های بزرگ و شعبه های زياد کار دانشجويی زياد می باشد ).
6- در آلمان سيستم حمل و نقل شهری مرتب و فراگير هست و دانشجويان با خريدن بليط دانشجويی(که ارزانتر از بليط معمولی است) که نيم سالی خريداری می شوند می توانند در تمام شهر و منطقه پوشش دهنده بليط با وسيله نقليه عمومی تردد کنند.
حسین :) بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
با اون کار دانشجویی میشه مخارج زندگی رو تامین کرد؟
اللهم عجل لولیک الفرج
حسین :) بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
چه مشاغلی هست اونجا؟
اللهم عجل لولیک الفرج
salek بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
یکم راجب تحصیل در امریکا بگید
حسین :) بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
برای دانشگاه های آلمان مدرک آیلتس می خواد یا تافل!
معادل سازی چطور صورت میگیره؟
اللهم عجل لولیک الفرج
Mr.hsdn بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
هرکدوم رو که بتونم بورسیه بگیرم راحتتر ازش ترجیح میدم.
Kiarash Manson بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
همه حرف های لازم توسط کاربر AmjN گفته شده. من هم تحصیل در آلمان رو پیشنهاد میکنم.
We Hate Love, We Love Hate
هادی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
آلمان برای تحصیل خیلی خوبه، اما اینطوی که توی اکثر سایت ها خوندم مثل این سایت، نوشته حداقل مدرک B1 زبان آلمانی لازمه.
حتی رشته هایی هم که به زبان انگلیسی تدریس میشه این پیش نیاز رو داره!
sama بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
اگر بتونید با بورسه به ژاپن برید و زبان انگلیسی بلد باشید خیلی پوئن میدن مثلا کار نیمه وقت مناسب با تایم کلاساتون ویا خونه وهرماه هم مقداری پول به حسابتون واریز میشهه
خوشبخت ترین دختر دنیا :D ;)
ارش نعیمی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
بهترین کشورها برای تحصیل ، کشورهای حوضه اسکاندیناوی هستند مانند سوئد ، نروژ ، دانمارک... این کشورها مزایای بسیاری دارند و امتیازات ویژه ای به دانشجویان و مهاجرین میدهند تحصیل در نروژ کاملا رایگان است . کشور استرالیا گرون ترین کشور برای تحصیل است آمریکا و آلمان هم قطعا نظام اموظی قوی دارا هستند اما سوئد سالهاست در نظام اموزشی جهان مقام اول را دارد. دوره های زبان انگلیسی سوئد رو حتما به شما توصیه میکنم شما میتوانید بدون مدرک تحصیلی بالا ، مدرک زبان ، سرمایه مالی زیاد پذیرش تحصیلی دریافت کنید برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت و کانال مراجعا کنید اگر پاسخ خود را دریافت نکردید میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید
منبع
  1. http://safiranstudy.com
reza بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سوئیس خیلی خوبه به نظرم
دلیلش هم :

  • هزینه پایین تحصیلات
  • رتبه های دانشگاهی بالا
    وجود دانشگاه های معتبر تو این کشور
    اخذ ویزای تحصیلی راحت
    و..
.
هست
بابک بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
از کشورهای اسکاندیناوی خبر ندارم ، ولی پسرعموی من سوئد درس خونده و قصد داره بیاد کانادا چون نمی تونه تو سوئد بیشتر از این بمونه.
من خودم کانادا رو انتخاب کردم و الان هم کانادا زندگی میکنمو دلیلش اینه که بعد از اتمام تحصیل خیلی راحت تر از آلمان و آمریکا میشه کار توش گیر آورد و نهایتا اقامت گرفت. خیلی از دوستام که دانشجو بودند الان اقامت گرفتن حتی با دوره های 2 ساله . چون این فرصت رو میده بهتون که بتونین زبانتونو تقویت کنید و کار پاره وقت همزمان با تحصیل احتمال پیدا کردن کار فرمایی که پیشنهاد کار دائمی بهتون بده رو زیاد میکنه.
من تو ونکوور در کالج BCIT درس خوندم ولی خیلی کالج ها و دانشگاههای زیادی در کانادا هستند که از نظر اداره مهاجرت کانادا واجد شرایط گرفتن دانشجوی بین المللی هستند. تو لینک پایین منبع گذاشتم که با چیزای که من اینجا میبینم و میدونم منطبقه و شاید مفید باشه برای شما هم.
منبع
  1. https://fa.gsiedu.com/تحصیل-در-کانادا/
darmansite بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
نروژ یکی از بهترین هاست.
به خصوص شهر اسلو که فوق العاده است.
paperyar بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
استرالیا فاند تحصیلی خیلی خوبی میده. 28500 دلار استرالیا در سال ....
حمید مقدسی بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
جالبه هرکشوری یه مزیتی داره
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.

ورود / ثبت‌نام

 

کاربران فعال این ماه

مینا
Super User
مسعود یوسف‌نژاد
نازنین امامی
علی مردانی