1. متین
  2. تلویزیون
  3. سه شنبه, 17 تیر 1393
سلام. در موردی از دستگاه ال ای دی سونی w600smart که به تازگی تهیه کرده ام به مشکل برخورده ام؛ تلویزیون به طور خودبخود خاموش و بلافاصله روشن می شود. 'گاهی نیز خاموش و دیگر روشن نمی شود. همچنین در بعضی مواقع کنترل آن کار نمی کند. در حال حاضر برای استفاده پریز کشیده شده و دوباره زده می شود تا تلویزیون روشن شود. باتری کنترل تعویض شده و همچنین از محافظ استفاده شده ولی اشکالات همچنان باقی هستند. ممنون می شوم راهنمایی کنید.
MOSTAFA بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
با گارانتی خریدین یا بدون گارانتی؟؟!
اگه با گارانتی خریدین ببرین پیششون به احتمال زیاد مشکل رو می گن.;) :)
با تشکر
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تلویزیون
  3. لینک جواب
حمیدرضا بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
دوست عزیز روشن و خاموش شدن تلویزیون به خاطر بعضی مشکلاته که سایت سونی باهاش مواجه شده اگه ارتباط تلویزیون با مودم رو قطع کنید درست میشه . راستی تلویزیونتون اگه مدل 40 اینچیه ازطریق این سایتhttp://www.sony-mea.com/support/product/kdl-40w600b
با باز کردن تب دانلود آپدیت کنید
اگه نسخه 48 اینچیه توی این صفحه آپدیتش هستhttp://www.sony-mea.com/support/product/kdl-48w600b
به مدلش دقت کن که آپدت اشتباه نگیری که تلویزیون مشکل دار میشه
طریقه آپدیت هم اینطوره که فایل زیپ رو اکسترکت میکنی یه پوشه به دست میاد که یه فایل توشه، اون پوشه و فایل رو مستقیم و بدون هیچ تغییری کپی کن تو یه فلش بعد اول تی وی رو فکتوری ریست کن و بعدش فلش رو وصل کن به تی وی ، آپدت به طور خودکار آغاز میشه، در طول آپدیت هیچ کاری با تلویزیون نکن چون ممکنه بهش آسیب برسه، به هیچ وجه هیچ دکمه روی کنترل و پنل تلویزیون رو فشار ندی که کار دستت میده. از برق هم جداش نکن تا زمانی که پیغام آپدیت انجام شد بیاد روی صفحه ، در طول آپدیت تلویزیون چند بار روشن خاموش میشه که طبیعیه.
بعد از تکمیل آپدیت تنظیمش کن ایشالله مشکلاتت حل میشه .
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تلویزیون
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.