1. afshin
  2. امنیت
  3. دوشنبه, 20 آذر 1391
سلام.آنتی ویروس بیت دیفندر بهتره یا کسپراسکای؟لطفا تجربیات خودتونو بگین.
محمد بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
نمیشه گفت که کدومش بهتره.هر کدوم دارای ویژگی هایی هستن.وارد سایت iransetup.ir بشد و از اونجا وارد قسمت مقایسه آنتی ویروس ها بشد.ولی مهم ترین مشکل kasper حجم بالای اونه.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
Nima بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
منم موافقم واقعاً نمیشه با قطعیت گفت کدوم بهتره چون همیشه رتبه های اول و دوم رو این دوتا آنتی ویروس دارن و هر سال رتبه هاشون با هم تعویض میشه . از نظر حجمی بیتدیفندر حجم بالاتری داره و آپدیتهاش سنگینترن ولی تو ورژن 2013 با اینکه حجم نرم افزار حتی بالاتر از سال قبل رفته و بیش از دو برابر کاسپرسکی شده (تقریباً دو و نیم برابر) ولی سرعت سیستم رو کاهش نمیده و احساس سنگینی نمیکنی! که ازین جهت واقعاً عالی عمل میکنه.
من خودم پارسال Kaspersky Internet Security 2012 رو خریدم ولی امسال Bitdefender Total Security 2013 رو خریدم و بیش از 5 سال از Kaspersky استفاده کردم. ولی باید اعتراف کنم که هر دوشون واقعاً خوب هستن و نمیشه گفت کدوم بهترن ولی طبق سایت Toptenreview که یکی از سایتهای معتبر برای مقایسه ی محصولات هست امسال رتبه ی اول ماله Bitdefener هست و دوم kaspersky! اینم بگم که هم رده ی Bitdefender Total securty باید Kaspersky Pure رو مقایسه کنی .
یه چیزی که هست همیشه Bitdefender امکانات بیشتری رو عرضه میکنه و برای همینه که Kaspersky Pure عرضه شد! ;)
از نظر قیمت بخوای بسنجی Bitdefender ارزونتره در حالی که سال 2007 و 2008 Kaspersky ارزونتر بود!
اگه بخوای میتونم تمام برتری های Bitdefender رو نسبت به Kaspersky بگم ولی از نظر مقایسه ی امنیتی نمیتونم چون تخصصش رو ندارم. اما از نظر امنیت و حفاظت Toptenreview به Bitdefender 2013 امتیاز 10/10 داده در حالی که به Kaspersky 2013 امتیاز 9.8/10 داده!
**فقط یه توصیه میکنم دنبال آنتی ویروس دیگه نرو و فقط بین این دوتا انتخاب کن. من تجربه ی کار با خیلی از آنتی ویروسها رو دارم. بخصوص اصلاً به Nod32 فکر هم نکن! چون خیلیا Nod رو توصیه میکنن تاکید کردم. ;)

این نکته رو هم بگم که برتری هیچ آنتی ویروسی مطلق نیست و همیشه ویروسها و تروجانها یک قدم جلوتر از نرم افزارهای امنیتی هستن! حتی حالا که همه ی آنتی ویروسها ادعا میکنن فعالیت ها مشکوک رو شناسایی میکنن و ویروسهای ناشناخته رو تشخیص میدن، هیچکدوم صد در صد دقیق عمل نمیکنن!
منبع
  1. http://internet-security-suite-review.toptenreviews.com/
  2. http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
afshin بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
برتری های بیت دیفندر نسبت به کسپر اسکای چیه؟
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
Nima بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
اگه بخوایم Bitdefender Total security رو با Kaspersky Internet Security مقایسه کنیم .تمام امکانات Utility بیتدیفندر برتریشه!
ولی نسبت به Kaspersky Pure هم برتری داره و اونم اینه که بیتدیفندر چند Mode عملیاتی داره حالت Game Mode و Laptop Mode از نظر من واقعاً میتونن نقطه ی قوتی نسبت به Kaspersky محصوب بشن. حتماً برای شما هم پیش اومده که موقع اجرای یه بازی آنتی ویروستون رو Pause کنید یا ازش خارج بشید، بیتدیفندر در حالت Game Mode پیش بینی های لازم رو برای اجرای بهتر بازی و استفاده از تمام منابع سیستم برای روانتر اجرا شدن بازی در نظر گرفته به طوری که دیگه لازم نیست آنتی ویروستون رو ببندید فقط کافیه در حالت Game Mode قرارش بدید (البته این حالت در ورژن 2013 اتومات شده و خودش تشخیص میده که بازی اجرا شده و به حالت Game Mode میره.
حالت Laptop Mode هم جلوی اسکنها و چک کردنهای بی مورد رو میگیره باعث میشه شارژ لپتاپ بیشتر دوام بیاره.
حالت Autopilot هم کلیه امور رو به صورت اتومات در دست میگیره و کوچکترین سوالی مبنی بر اجازه ی اسکن و چگونگی برخورد با ویروس شناسایی شده و... نمیگیره. (حتماً در آنتی ویروسهای دیگه مشاهده کردید که هر از چندگاهی سوالاتی در این رابطه پرسیده میشه.)
نرم افزار جانبی Safepay هم برای پرداختهای آنلاین، کل صفحه رو سیاه میکنه و مرورگر ویژه ی Bitdefender رو برای پرداخت امن باز میکنه که هیچگونه تحدید امنیتی متوجه کاربر نباشه. (حتی تو این محیط از کیبورد مجازی بیتویفندر هم میتونید استفاده کنید)
در ضمن Bitdefender یه حساب کاربری با حجم 2Gb تو فضای ابری به کاربرانش میده که مهمترین اطلاعاتشون رو میتونن اونجا Upload کنن که همیشه از گزند ویروسها و برنامه های مخرب در امان باشن و این فضای مجازی با برنامه ی Botdefender کاملاً یک پارچه شده و به سرعت میشه بهش دسترسی داشت. و برای ارسال فایل به این فضا هم فقط کافیه رو فایل مورد نظرتون کلیک راست کنید و گزینه ی مربوط به Safebox رو انتخاب کنید، به همین راحتی!

فکر کنم تا همینجا هم توضیحات قانع کننده باشن! چون همه ی این موارد ذکر شده علاوه بر محیط امنی هست که براتون فراهم میکنه و اگه برتر از Kaspersky نباشه مطمئناً کمترم نیست (طبق تستها و امتیاز Toptenreview عرض میکنم)!! ولی باز با همه ی این حرفا من Kaspersky رو هم خیلی قبول دارم، بنابرین نمیگم که به طور قطع bitdefender برتر از Kaspersky هست!!!! ;)

فقط Bitdefender یه بدی داره که خیلی رو اعصابمه اونم اینه که حجم آپدیتهای روزانش زیاده!!! و به راختی دو الی چهار برابر Kaspersky هست!!!!!!! :( (که البته بعضی از سایتها موقع امتیاز دادن به آنتی ویروسها این موضوع رو دلیل برتری آنتی ویروسها در نظر میگیرن و آنتی ویروسی که در روز چندین بار آپدیت میشه بهتر از آنتی ویروسی تلقی میشه که روزی فقط یه بار آپدیت میشه.) که البته برای من مهم تعداد دفعات نیست، برام مهم حجم آپدیت ها هست که بیتدیفندر بیشتر از کاسپرسکی هست!

موقق و پیروز باشید.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
پشتیبانی آنتی ویروس بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سوالت بدک نیست . ولی هیچکدوم از 2 شرکت کسپرسکی و بیت دفندر حرفی و جایگاهی تو دنیای امنیت ندارن .

لینک زیر رو ببین :

http://www.disna.ir/post/4350

فقط برخی سیاستها و روشهای خبری و تبلیغاتی باعث شده ی سری از کاربرها فکر کنن اینها بهترین هستن .

عزیزم اگه اینطوری بود الان سایپا و ایران خودرو بزرگترین شرکتهای خودرو سازی دنیا بودن .
منبع
  1. http://www.disna.ir/post/4350
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
فردین بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
Bitdefender عالیه بین اون Bitdefender نصب کن برای سیستم همهم بهینه تره
منبع
  1. http://musicfm.ir
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.