1. نگار
  2. موبایل و تلفن هوشمند
  3. دوشنبه, 24 تیر 1392
من می خوام فردا برم علاءالدین گلکسی s4 بخرم.
به چه نکاتی باید دقت کنم؟
از کدوم طبقه و کدوم مغازه بخرم بهتره؟
از کجا بفهمم گارانتی اصلیه؟
بگم برنامه روش نصب کنه یا نه؟
چه جوری بفهمم کره ایه یا نه؟
بسته گوشی رو که باز کرد چیارو باید چک کنم؟
بهترین پاسخ
amin بهترین پاسخ Pending Moderation
5
رای
پس‌گیری
اول بهتون بگم اگه میخوای از علاالدین بخری بخر مشکل نداره ولی خواهشا از طبقه اول و دوم نخر حتما از طبقه پنجم ششم بخر چون 100 تا 150 به نفعته البته اونجا هم باید بگردی اگه خوب بگردی میتونی 100 تا 150 کمتر پول خرج کنی.(اینو عاجزانه ازت خخواهش میکنم از طبقه اول و دوم نخررررررررر)

اگه از طبقه پنجم ششم بخری این نکاتی که میگم شاید به کارت نیان ولی اگه احیانا از طبقه اول خریدی به این نکات توجه کن:
1.پول پای نصب برنامه,ثبت شماره سریالو از این مزخرفات ندین بعضیا میگن تا برنامه نریزیم یا شماره سریال نزنیم گارانتی فعال نمیشه و از این مزخرفات که قبلش بگو و شرط کن که پول پای اینا نمیدین اگرم دیدین دارن اصرار میکنن از مغازه بزنین بیرون.

2.برچسب صفحه,گارد ژله ای,فلیپ کاور,کارت حافظه و کلا لوازم جانبی رو از مغازه ای که گوشی رو خریدین به هیچ وجه تهیه نکنید چون روش سود میخورن و یه برچسبه 5 تومنی رو ممکنه 20 30 تومن بهتون بندازن طبقه 5.6 اینقدر لوازم جانبی فروشی هس که میتونین یک سوم قیمت از اونجا تهیه کنید که تنوع بیشتری داره و بهتره.

3.به پلمپ جعبه هم دقت کنید باز نشده باشه و جلوی خودتون بازش کنه و بلافاصله هم لوازم رو چک کنید و نزارین از جلوی دیدتون ببرنش.

4.کره ای هم گیرتون نمیاد ولی بهتره ویتنامی تهیه کنید که بیشتر اس4 های بازار ویتنامی هستش.

در کل پول پای برنامه و چیزای الکی ندین و بجاش لوازم جانبی برای گوشیتون بخرید و کل پاساژ علاالدین رو(غیر از طبقه اول و دوم)زیرو رو کنید تا بهترین قیمتو به دست بیارید.

موفق باشید.....
itechs.ir بهترین پاسخ Pending Moderation
5
رای
پس‌گیری
1- حد الامکان پلمپ جعبه در خودتون باز کنید و اگر هم خودش باز کرد حتما چک کنید که قبلا باز نشده باشه یا یا از نوع تقلبی نباشه.
2-اگر می تونی بری بازار موبایل خیلی بهتر از علاالدین است.
3- گارانتی هم که از خود فروشنده بپرس چه شرکتی است اگر گفت مایروتل که در سایت خودش چک کن و اگر گفت اینترنشنال یا همراه سرویس خاورمیانه هم در سایت خودش.(همه ی خدمات گارانتی حتی مایکروتل را هم همین همراه سرویس انجام میده پس بهتره همراه سرویس بخری تا پول کمتری برای گارانتی بدی و مدت گارانتیش هم بیشتره. 200 هزار تومان فرقشونه)
4-اصلا نگذار برنامه روش نصب کنه که هم پول هنگفت می گیره و اکثر برنامه هاش بدرد نخوره. خودت به راحتی هر برنامه ای خواستی دانلود کن و بریز توی گوشی و نصب کن. اگر هم می خواهی یک پک لرد اندروید بخر که هم برنامه هاش بروزه هم 20 تا دی وی دی برنامه و بازی داره.
5- کره ای که گیرت نمیاد ولی تا جای ممکن ویتنامی بخر. روی جعبه بقل شماره سریال نوشته.
6- توی مورد یک گفتم که خودت باز کن و چک کن که قبلا باز نشده باشه چون که بعضی هاشون خیلی بی انصاف هستن و شارژر و هندزفری و باتری اصلی گوشی را عوض می کنند و به جاش تقلبی می گذارند که بعد باعث نارضایتی شما از این گوشی میشه بدون اینکه از چیزی خبر داشته باشی.(حواست باشه به بهانه ای شارژر و دیگر قطعات را از جلوی دیدت دور نکنه و عوضشون کنه. چند جا دیدم که گلایه می کردند nfc گوشی ما کار نمی کنه. آخر سر معلوم شد که باتری شون را فروشنده عوض کرده و چیپ nfc این گوشی هم در باتری اون هست)
آیتکس | چشم دوستداران تکنولوژی
itechs.ir
تشت زرین بهترین پاسخ Pending Moderation
4
رای
پس‌گیری
اصلا از علاءالدین نخرید. در عوض من یه مغازه ی خیلی بهتر میشناسم.
تو خیابون حافظ بعد پل حافظ نرسیده به خیابون جامی یه ساختمونیه به اسم بازار موبایل ایران به محض این که واردش بشی سمت راست(اولین مغازه) یه مغازه ی بزرگ هست که فقط مخصوص موبایل و تبلت سامسونگه محصولاتشم باز میزاره هرکی خواست کار کنه.
کنجکاو بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
با امین موافقم، رفتار فروشندگان طبقه اول و دوم مناسب نیست.:-( ضمنا نسبت به طبقات بالاتر، گرانتر هم می دهند.
من این رو موقع خرید گوشی م تجربه کردم. هم گران فروش هستند و هم بی حوصله!!!
با دوستان مروت با دشمنان مدارا ;)
مسعود ذاکری بهترین پاسخ Pending Moderation
کارشناس
2
رای
پس‌گیری
شما رنج قیمت رو از دیجی کالا و اینجور سایتا بگیرین بعد برین واسه خرید
از من به شما نصیحت اگه بدون گارانتیشو داشتن همونو بگیرین مگه اینکه بیمه بدنه داشته باشه:D :D (یه پا ماشینن واسه خودشون این موبایلو تبلتا)
محسن بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
به نظر من قیمت از دیجی کالا بگیر اگه تفاوت قیمت چندانی با بازار نداشت ( گاهی وقتا دیجی کالا ارزونتر هم هست ) از خود دیجی کالا بگیر اینجوری خیالت از همه این چیزا ک دوستان گفتن راحته
itechs.ir بهترین پاسخ Pending Moderation
3
رای
پس‌گیری
به نظر من قیمت از دیجی کالا بگیر اگه تفاوت قیمت چندانی با بازار نداشت ( گاهی وقتا دیجی کالا ارزونتر هم هست ) از خود دیجی کالا بگیر اینجوری خیالت از همه این چیزا ک دوستان گفتن راحته


اتفاقا از دیجی کالا خیالتون برای این موارد راحت نباشه. چندین بار مشاهده شده که وقتی گوشی به دست فرد رسیده مشاهده شده که تنظیمات وای فای و غیره اون قبلا انجام شده و یعنی قبلا با گوشی کار شده بوده. (بعضی از مشتری ها اجناس را مرجوع می کنند که دیجی کالا هم لطف می کنه اون جنس را برای یک بدبخت دیگه حتی اگر اشکال هم داشته باشه میفرسته)
آیتکس | چشم دوستداران تکنولوژی
itechs.ir
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.