1. علی
  2. جواب
  3. چهارشنبه, 21 مهر 1395
سلام دوستان، من عادت دارم هر روز ریشم رو با ریش تراشی که دارم شبیه موزر و اصلاح 0.5 داره بتراشم، کمی کند شده و تصمیم دارم ریش تراش جدید بگیرم، تصمیم گرفتم فیلیپس ازین برقی ها مدل 6946 که روش popup trimmer داره بگیرم تا حالا فیلیپس 3 تیغ نداشتم، آیا با تریمر کوچیکی که روش داره میشه هر روز ریش در حد 0.4 زد؟ یا باید تریمر جداگانه بخرم؟ ریشم کلاً زیاد نیست و کم پشت...

ممنون میشم دوستانی که تجربه دارند راهنمایی کنند.
Behnam بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام دوست عزیز
طبق تجربه ای که دارم برای اصلاح 0.5 میلیمتری باید از خط زن دستگاه(ریش تراش 3 تیغ فیلیپس) استفاده کنید که به هیچ وجه کارایی یک موزر رو نداره(البته خوب اصلاح میکنه اما عرض تیغه کم هست و اصلاح زمان بر میشه) و هزینه و استهلاک بالاتری نسبت به موزر داره.
اگر یک ماشین موزر میتونه نیاز شما رو برطرف کنه، در خریدش شک نکنید. ضمنا خرید سایر برندها مثل فیلیپس و پاناسونیک و رمینگتون و... رو هم پیشنهاد نمیکنم، چون تیغه موزر ها رو میشه کمی جلو کشید و اصلاح کوتاه تری هم انجام داد اما بنده یه مدل رمینگتون خریدم(بعد از 3تیغ فیلیپسم) که بلند تر اصلاح میکنه و قابل تنظیم و دستکاری هم نیست هرچند که کیفت بالا و صدا و لرزش نسبتا پایینی هم داره(پشیمونم که چرا موزر نخریدم)
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. جواب
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.