1. sarem
  2. برنامه‌نویسی و طراحی وب
  3. شنبه, 25 مهر 1394
با سلام
من حدود یه ماهه که سایت فروشگاهی زدم
میخوام بشناسونمش بنظرتون چیکار کنم
خودم به فکرم رسید که تو سایتای پر بازدید تبلیغ کنم ولی اونا قیمتاشون بالاست
گلشید بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
سلام من یه سری راه ها بهتون معرفی میکنم سعی میکنم مرتب بنویسمشون :d شما هم برای اینکه بتونید فروشگاهتون رو به صدر گوگل و سایت ها برسونید و معروفش کنید باید مو به مو به این نکات عمل کنید :
یه سری نکات رو میخوام قبل از شروع این نکات بگم کاری که شما انجام میدین رو بهش میگن دیجیتال مارکتینگ و کاری هم که به ذهنتون رسید تبلیغات اینترنتیه این اصطلاحات رو همیشه یادتون باشه خیلی کارآمدن :)
1- اولین چیزی که توی تبلیغات اینترنتی مهمه بودجه و زمان هستن این دو به ترتیبی که آوردمشون توی کار شما اولویت دارن, اولین کاری که شما باید بکنید اینه که صبور باشید و بودجه ی کمی داشته باشید دقت کنید که اون بودجه ی کم فقط باید مخصوص فروشگاهتون باشه بودجه رو در راه دیگه ای صرف نکنین همونطور که خودتونم اشاره کردین شما باید در سایتها تبلیغ کنید مخصوصا سایت های معروف اما وقتی بودجه ندارید باید با سایت هایی با رتبه های پایینتر شروع کنین این رو در نظر بگیرین که سایت شما چه چیزی رو میفروشه نرم افزار ؟ پس توی سایت ها دانلودی تبلیغ کنید ... جزوات کمک درسی ؟ پس توی سایت های درسی مربوط به مبحثتون تبلیغ کنید ... مزون لباس ؟ توی سایت هایی مربوط به هنر خیاطی تبلیغ کنید ... من نمیگم که حتما مربوط باشه ولی اولویت اینه اگر توی سایت های مربوط به خودتون تبلیغ کردین بعد برین سراغ سایت های دیگه مثلا سایت های تفریحی معمولا محل مناسبی برای تبلیغن :)
2- اطلاعات کامل از خودتون بزارید ! معمولا من نوعی یا خیلیای دیگه دوست داریم که راجب فروشنده و مدیر سایت و هاست اطلاعات داشته باشیم پس چه بهتر میشه که اگر یه قسمت درباره ما هم داشته باشین و تمام اطلاعاتتون رو توش بزنین از قبیل شماره تلفن های مختلف و ایمیل هاتون و جیمیل ها و حتی راجب هاستی که از سرویس میگیرین یکی از قابلیت هاییی هم که برای راحتی خودتون و کاربر و به روز بودن فروشگاه میتونین داشته باشین اینکه قابلیت عضویت رو برای کاربرانتون فعال کنید تا بتونن به راحتی با شما و سایتتون در ارتباط باشن .
3- تبلیغات کلیکی ! مطمئنا خیلی وقتا دیدین که وقتی وارد بعضی سایت ها میشین با کلیک بر روی هر نقطه از صفحه یا عکس و متن خاصی پنجره ای به اسم پاپ-آپ براتون باز میشه به اینجور سایتا که اینطور تبلیغات رو دارن میگن سایت های زرد به قول معروف سایت های منفور و نفرت انگیر من خیلی وقت ها از حرصم از این سایت ها میرم بیرون ولی بعضی موقع ها هم لینک های جالبی پیدا میشن شما هم میتونین یکی از اون سایتا باشین :d
خب انگار دیگه زیادی حرف زدم اگر میخواید تبلیغات خودتون رو از یک سایت مرجع و به روز و بزرگ شروع کنین لینک زیر رو پیشنهاد میکنم :)
منبع
  1. http://anetwork.ir/
اگر دنبال جواب های ریاضی نهم میگردین میتونید بهم پیام بدید تا چند تا سایت بتون معرفی کنم :)
به طور کل در رابطه با نهم اطلاعات زیادی میتونم بهتون بدم مخصوصا انتخاب رشته برای نظری ...
سیمین بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
به نظر من اول یه سر برو تو سایت تابلوکار چند تا فیلم آموزشی در مورد نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب در آمد گذاشته - البته زبانش انگلیسیه - امید وارم به دردت بخوره - در مورد سئو هم باید خیلی تلاش کنی
راه سختی در پیش رو داری - با این پنگوئن گوگل خدا بهت صبر بده
منبع
  1. http://tablokar.ir
سعید رهبری بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
با توجه به اینکه سایت شما فروشگاهی هست، اولین چیزی که لازم داری تبلیغات گوگل هست. این بهینه‌ترین روش برای تبلیغات هست، چون دقیقاً زمانی نمایش داده میشه که کاربر دنبالت هست و به علاوه، فقط وقتی هزینه می‌کنی که کاربر روی تبلیغت کلیک کنه. در درجه اول، با این روش تبلیغاتی شروع کن و در کنارش، تولید محتوا. یعنی مقاله‌هایی رو در مورد محصولات خودت بنویس.
اگر ریا نباشه :) ، ما هم در زمینه تبلیغات گوگل کار می‌کنیم (در کنار شرکت‌های معتبر دیگه). از لینک زیر می‌تونی وارد صفحه ادوردز ما بشی:
منبع
  1. https://novin.com/adwords
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.