1. ali
  2. اینترنت
  3. پنج شنبه, 08 مرداد 1394
سلام بچه ها بنده در یک عدد تبلت ایسوس فون پد 7 هی میزنه داره جتسجو میکنه برای دریافت وای فای ولی پیدا نمیکنه در ضمن روی ایپد و موبایلم و تبلتای دیگم همچین مشکلی رو ندارم ولی رو این دارم لطفا کمک کنید
هادی حیدری بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
توجه نمایید که اگر برروی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود به‌تازگی رام فلش زده‌اید و این مشکل به‌وجود آمده است، احتمالا به خاطر «باگ‌های رام» است.
آموزش قدم به قدم رفع مشکل ناپایداری در ارتباط وای‌فای
مرحله 1:
ابتدا، بررسی کنید که گزینه «Wi-Fi Sleep» برروی دیوایس شما فعال باشد. به تنظیمات رفته و برروی وای‌فای ضربه بزنید. در این جا، یک لیست از شبکه‌های در دسترس را خواهید دید.
پس از لمس منوی تنظیمات (آیکونی که با سه نقطه نمایش داده شده است)، گزینه Advanced را لمس کنید.
حال برروی “keep Wi-Fi on during sleep” ضربه زده و اطمینان حاصل نمایید که وای‌فای حتی در هنگام خواب نیز، همواره روشن است؛ به عبارت بهتر، هنگامی که برروی عبارت فوق ضربه زدید باید “keep Wi-Fi on during sleep” برروی حالت “Always” قرار گرفته باشد. اگر این‌گونه نبود، خودتان حالت “Always” را انتخاب کنید.
مرحله 2:
بررسی کنید که این مشکل برای سایر گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌ها هم وجود دارد یا خیر؛ بدین منظور، پایداری ارتباط با روتر را از طریق یک دستگاه دیگر بررسی نمایید.
مرحله 3:
حال اگر مشکل هم‌چنان پابرجا بود، احتمالا خود «کانکشن» باعث بروز مشکل شده است. برای رفع آن، برروی کانکشن مربوطه لمس کرده و چند ثانیه نگه‌دارید.
حال روی “Forget Network” زده و سپس رمز عبور روتر خود را مجددا وارد نمایید.
مرحله 4:
برنامه‌هایی که اخیرا برروی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده‌‌اید یا احتمال می‌دهید که این اشکال به آن‌ها ربط داشته باشد را حذف نموده و مجددا «پایداری در ارتباط با روتر» را بررسی نمایید.
مرحله 5:
متاسفانه این مرحله را خیلی جدی نمی‌گیریم یا بعضا احتمال نمی‌دهیم که این مشکل به این مرحله ربطی هم داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که سبب بروز مشکل در ارتباط «وای‌فای» تلفن همراه یا تبلت شما می‎شود، تداخل سیگنال‌های وای‌فای شما و همسایه‌ های‌تان است. برای رفع آن، باید کانال وای‌فای خود را از سایرین جدا نمایید.

به‌طور کلی ریشه مشکل شما در موارد زیر نهفته است:
ضعیف بودن قدرت سیگنال‌ها
مشکل نرم افزاری ( که معمولا شرکت سازنده تلفن هوشمند یا تبلت‌تان با ارایه بسته به‌روزرسانی، آن را رفع می‌نماید).
ایجاد مشکل به‌ واسطه نصب یک برنامه خاص
معیوب بودن یکی از قطعات سخت‌افزاری گوشی یا تبلت شما
مشکلات نرم‌افزاری
عدم تنظیم درست مودم
حرفه ای ترین سامانه پرسش و پاسخ؟ 2javab.ir
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. اینترنت
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.