1. محمد شهریاری
  2. امنیت
  3. چهارشنبه, 26 آذر 1393
سلام.یه نرم افزار(ویروس) رو گوشیم نصب شده که بعد از اینکه گوشیم رو روشن میکنم خود به خود اجرا میشه وکل صفحه رو میگیره و نمیذاره به چیزی دسترسی داشته باشم حتی وقتی دکمه هوم یا پاور رو هم میزنم چیزی نشونم نمیده و فقط صفحه نرم افزار هست که میگه گوشیه شما اسکن شده و به دلیل اطلاعاتی که در موبایتون دارید موبایلتون قفل شده و باید 500 دلار بپردازید و...
بالای نرم افزار نوشته THE FBI FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION
گوشیم اندرویدیه و حسی که خودم دارم اینه که وقتی دکمه پاور یا ولوم یا هوم رو میزنم چیزی نشون نمیده اینه که این برنامه مثل یه پاپ آپ هست روی اون ها رو میگیره.
خودم چندبار خواستم برنامه رو پاک کنم اما به محضه این که گوشی رو روشن میکنم بعد از چند ثانیه که در بک گراند بعضی نرم افزارها اجرا میشن این هم اجرا میشه و مهلت نمیده من پاکش کنم
بهترین پاسخ
محمد شهریاری بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
ممنون از شما آقا رسول بابت راهنماییتون ولی یه سری جزییات داره که لازمه میدونم حتما بگم.
همون طور که دوستمون گفتن برای حذف این ویروس باید وارد محیط safe mode بشین تا تنها نرم افزارهای اصلی خود موبایل قابل اجرا باشند و سایر نرم افزارها مثل ویروسی که نصب شده امکان فعالیت نداشته باشه.برای این که وارد این محیط بشین اول موبایلتون رو خاموش و سپس روشن کنین در حین روشن شدن و تشکیل لوگوی موبایلتون دکمه ولوم پایین رو نگه دارین تا این که موبایلتون بالا بیاد.اگر درست انجام داده باشین پایین نوشته safe mode.بعد از این کار شما وارد Applicatoin Manager میشد و نرم افزاری که باعث اختلال شده رو پیدا و حذف میکنین.اما نکته مهمی که هست اینه که شاید شما اجازه حذف این برنامه رو نداشته باشید.برای این کار وارد قسمت Security موبایلتون میشید و از قسمت Device Administrators تیک برنامه ای که نصب کردین رو بر میدارید و Deactive اش میکنین(اگر نمیدونین تیک کدوم رو باید بردارین میتونین تیک همش رو بردارین)حالا به Applicatoin Manager برگردین و میتونین نرم افزار رو حذف کنین.در آخر هم گوشیتون رو ریستارت کنین و میبینین که مشکل حل شده.
موفق باشید
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
محمد شهریاری بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
نرم افزاری سراغ دارید که بشه از طریق کامپیوتر روی نرم افزارهای موبایل مدیریت کرد؟
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
Rasool بهترین پاسخ Pending Moderation
2
رای
پس‌گیری
این FBI پدر مارو در آوردا. اه اه
گوشی رو خاموش کن. دوباره روشنش کن
موقعی که داره لوگوی برندت پخش میشه، دکمه ی ولوم بالا و پایین رو همزمان بگیر و ول نکن. تا جایی که صفحه ی گوشیت میاد و پایینش نوشته Safe Mode بعد برو توی apps و اون برنامه رو پاک کن. بعد دوباره خاموش/روشنش کن ;)
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
امیررضا جلالی بهترین پاسخ Pending Moderation
1
رای
پس‌گیری
معمولا به این برنامه ها باج افزار میگن که نسخه ی ویندوزی هم دارن متاسفانه و واقعا نمیدونم شما چجوری این باج افزار رو پیدا کردید؟!
چون معمولا توی سایت های غیر قانونی و الوده و بعضی اوقات هم غیر اخلاقی این باج افزار وجود داره!حالا اشکالی نداره شما از همون راهی که اقا رسول گفتن برید ببینین چی میشه!;)
welcome to the TARDIS!
All of time and space; everywhere and anywhere; every star that ever was.
Where do you want to start?
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
محمد شهریاری بهترین پاسخ Pending Moderation
0
رای
پس‌گیری
تا حالا به همچین چیزیایی برنخورده بودم ویروس جالبی بود ازش خوشم اومد :)
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. امنیت
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی به این پست ارسال نشده است.
البته از آنجایی که هنوز در سایت لاگین نکرده‌اید، اجازه‌ی پاسخ دادن به این پست را ندارید.